کمک مربی اسپانیایی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: در حملات، پرتاب پنالتی و ترن اور مقابل دانشگاه آزاد مشکل داشتیم. دقایق استفاده از بازیکنان هم براساس استحقاق آنها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام یک بار در دور رفت لیگ حرفه ای مقابل دانشگاه آزاد شکست خورده بود اما باخت در زمین خانگی برای این تیم سنگینی بیشتری داشت. با این شرایط، بوبان میتف سرمربی تیم و صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بعد از مسابقه در دفتر یاوری مدیرعامل تیم جلسه ای یک ساعته برای بررسی شرایط تیم و علل باخت داشتند.

زاپاتا دستیار اسپانیایی میتف در زمان پاسخگویی سرمربی به مدیرعامل در مورد باخت به دانشگاه آزاد توضیح داد: ما در بازی ثبات نداشتیم و قدر موقعیت هایی را که از حریف بالاتر بودیم را نمی دانستیم. در این بازی مشکل پرتاب های پنالتی داشتیم و در مجموع 2 بازی آخر با مشکلات دیگری مثل ترن اور (توپ از دست رفته) و تراولینگ (گام های اضافه) مواجه بودیم. 

اشاره زاپاتا به برگه آمار با ثبت 19 ترن اور (توپ از دست رفته) برای پتروشیمی و 53 درصد پرتاب پنالتی (16 پرتاب موفق از 30 اقدام) بود.

مربی اسپانیایی از مشکلات دیگر تیم و بازی گفت: ما در حملات مکث های زیادی داریم در حالی که باید چرخش توپ بیشتر و روانتر باشد. از طرفی داوران گاهی اجازه درست بازی کردن را به تیم ها نمی دهند. در مجموع 37 خطا از تیم ما و 26 خطا از حریف گرفته شد. 

زاپاتا در مورد اعتراض به دقایق کم حضور برخی بازیکنان در زمین گفت: بازیکنان هر چه که استحقاق دارند را در زمین دریافت می کنند. گاهی در طول هفته یک بازیکن آماده نیست یا در جریان بازی تمرکز ندارد، بنابراین نمی توانیم از آن بازیکن استفاده کنیم. در مجموع دقایق بازی هر بازیکن براساس کار آن بازیکن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار