شهردار منطقه یک گفت: توازن در فراهم سازی زمینهای چمن ورزشی درمنطقه یک وجود ندارد.

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به نبود توازن در فراهم سازی زمین‌های چمن ورزشی در منطقه یک اظهار کرد: به دلیل گرانی و محدودیت زمین مناسب جهت تملک و احداث زمینهای چمن روباز این مکانهای ورزشی در همه محلات به طور یکسان احداث نشده و توسعه مجموعه‌های ورزشی با مالکیت شهرداری محدود شده است.

وی در ادامه گفت: برخی محلات مانند ازگل در حدود 9 زمین چمن ورزشی با مالکیت شهرداری و سایر نهادها و سازمانهای دولتی دارد در حالی که در برخی دیگر از محلات مانند درکه، زعفرانیه، محمودیه، دربند و موارد دیگر تنها یک زمین چمن ورزشی موجود است.

یزدانی افزود: با این حال مجموع شهرداری در راستای فراهم سازی امکانات ورزشی مناسب برای شهروندان تمام سعی و تلاش خود را کرده و توانسته 29 زمین چمن روباز با مالکیت شهرداری درمنطقه یک احداث کند.

وی تصریح کرد: با درنظر گرفتن مجموعه‌های ورزشی که در مالکیت خصوصی و یا سایر نهادها و ارگانها قرار دارند بالغ بر 52 زمین چمن ورزشی در این منطقه وجود دارد که باعث شده سرانه‌های ورزشی در برخی محلات بیشتر شود.

یزدانی اظهار کرد: برقراری عدالت اجتماعی در توسعه سرانه‌های فرهنگی و ورزشی نیازمند مشارکت شهروندان، بخش خصوصی و سایر نهادها و ارگانها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار