شهردار ناحیه پنج منطقه 6 از احداث زمین چمن مصنوعی با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی دراین ناحیه خبر داد.

مهرشاد الله وردی شهردار ناحیه پنج منطقه 6 در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در این ناحیه اظهار کرد: با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی این ناحیه با همکاری حوزه معاونت اجتماعی منطقه در فضاهای خالی بلا استفاده که در پوسته تونل رسالت درخیابان ولیعصر که در محلی بین ولیعصر و گاندی قرار دارد و همچنین با در اختیار داشتن اعتبارات موجود نسبت به احداث این زمین چمن مصنوعی اقدام شده است.

وی در ادامه افزود:بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته در زمینه مکانیک خاک و تراکم سنجی که توسط کارشناسان بر روی این زمین که روی پوسته تونل رسالت قرار گرفته، همچنین بررسی ظرفیت‌های محل در نظر است تا در پشت این زمین، رخت کن، سرویس بهداشتی و پارکینگ نیز احداث شود.

الله وردی تاکید کرد: احداث زمین چمن مصنوعی در راستای سهولت شهروندان در استفاده از امکانات ورزشی هم اکنون آماده استفاده است و طی 3 ماه آینده نیز سرویس بهداشتی و رخت کن این زمین به بهره برداری می‌رسد.

شهردار ناحیه پنج منطقه 6 در پایان گفت: احداث مخزن لوپ آفریقا که آبیاری فضای سبز این محدوده را بدون استفاده از آب شرب شهری تامین می‌کند نیز بزودی این پروژه بطور کامل افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: احداث ، مصنوعی ، چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار