سنتر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اعتقاد دارد، نفوذ بیشتر به داخل باعث برد تیم می شود در حالی که شوت های راه دور گاهی به ثمر می نشینند و گاهی مانند اواخر بازی با دانشگاه آزاد از دست می روند.

میثم میرزایی بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بعد از شکست مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با دانشگاه پر برخورد بود و سوت های زیاد داوران تا حدودی جریان بازی را از هر دو تیم گرفت. در پایان بازی هم تمرکز خود را از دست دادیم و در شوت های راه دور بدشانسی آوردیم.

سنتر پتروشیمی در مورد مشکل فنی بازی گفت: نوع بازی که براساس نفوذ به زیر سبد حریف باشد، باعث برد تیم می شود چون اگر به دنبال شوت های راه دور باشیم که یک روز شوت ها داخل سبد می رود و یک روز هم این اتفاق نمی افتد. در کوارتر دوم بازی با دانشگاه آزاد شوت های ما گل می شد اما در آخر بازی، شوت ها از دست می رفت و همین باعث شد که بازی را ببازیم. 

میرزایی در مورد بازی ماریچ یار خارجی تیم گفت: ماریچ بازیکن بزرگی است و در تیم های بزرگی بازی کرده است. او تنها مقابل دانشگاه آزاد تمرکز خوبی نداشت.

وی ادامه داد: این باخت کار ما را مانند لیگ ملی بسیار سخت کرد. امیدوارم با اضافه شدن یک بازیکن خوب، اوضاع تیم بهتر شود و ادامه بازی ها را ببریم.

گفتنی است تیم پتروشیمی در مجموع 14 امتیاز و دانشگاه آزاد 32 امتیاز در محوطه 3 ثانیه به دست آوردند. از طرفی پتروشیمی 10 پرتاب 3 امتیازی موفق از 26 اقدام خود داشت و دانشگاه آزاد هم 5 پرتاب 3 امتیازی موفق از 19 اقدام را ثبت کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میثم ، میرزایی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار