"محمد نشاط" گفت: تمایل دارم این فیلم بعد از ماه مبارک رمضان این فیلم اکران شود ولی باید به تصمیمات مسئولین در این زمینه احترام گذاشت.

"محمد نشاط" تهیه کننده فیلم "این سیب هم برای تو" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان اکران این فیلم گفت: مدارک لازم برای گرفتن پروانه نمایش را ارائه دادیم و در حال حاضر در نوبت پروانه نمایش هستیم. برای اکران هم  مهم این است که از طرف مسئولین چه دستور صادر می‌شود و چه زمانی را آن‌ها مشخص  می کنند و باید به جوابیه آن‌ها احترام گذاشت.

وی افزود: ما مایل هستیم بعد از ماه مبارک رمضان این فیلم اکران شود ولی در کل باید صبر کرد و منتظر جواب ماند.

این تهیه کننده ادامه داد: داستان فیلم به نحوی است که اصلاحیه‌ای به آن وارد نمی‌شود، مدت زمان کامل این فیلم 96 دقیقه است که زمانی را از آن کم نمی‌کنیم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی "این سیب هم برای تو" به کارگردانی سیروس الوند است و بازیگرانی چون پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، چنگیز جلیلوند، پریناز ایزد یار، امیر علی دانایی در آن ایفای نقش می‌کنند وم فیلمنامه این فیلم اجتماعی توسط "نازنین فراهانی" به نگارش در آمده است.

"این سیب هم برای تو" داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آن‌ها نامزد دارد رابطه عاشقانه‌ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.

پیش بینی می‌شود این فیلم هم مثل دیگر آثار "سیروس الوند" مورد استقبال قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار