معاون پژوهشی وزیر علوم:

سامانه ملی ثبت اطلاعات تحقیقاتی راه‌اندازی شد

احمدی از راه‌اندازی سامانه سمات (سامانه ملی اطلاعات تحقیقاتی) خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی تا نیمه اول اردیبهشت ماه مهلت دارند طرح‌های تحقیقاتی خود را در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه صد و سی‌ امین کمیسیون شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) افزود: در این جلسه موضوع بررسی کریدرهای فناوری مناطق ویژه علم و فناوری اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، ‌یزد و بوشهر مطرح شد و با ادامه فعالیت این مناطق موافقت شد این درحالی است که برای تاسیس منطقه ویژه استان بوشهر موافقت اصولی شد. 

وی بیان داشت: برای تاسیس و راه اندازی مناطق ویژه علم و فناوری ۴ محور توانمندی صنعتی، فناوری، علمی و خلاقیت مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی نظرات ابلاغ شد. 

معاون پژوهشی وزارت علوم افزود: در این جلسه جزئیات توافق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم در خصوص جابجایی کارگروه صدور مجوز شرکتهای دانش‌بنیان زیر نظر شورای عتف ارائه شد و پس از تغییراتی این موضوع به تصویب رسید. 

احمدی تصریح کرد: از بازگشایی سامانه ثمات خبر داد و گفت: سامانه سمات بازگشایی شده و دستگاه‌ها می‌توانند تا دهه اول اردیبهشت برای ثبت طرح‌های پژوهشی خود در این سامانه اقدام کنند. 


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار