معاون پژوهشی وزیر علوم:

انجمن‌های علمی به عضویت کمیسیون‌های تخصصی شورای عتف در می‌آیند

احمدی گفت‌: براساس قانون، انجمن‌ها و قطب‌های علمی به عضویت کمیسیون‌های تخصصی شورای عتف در می‌آیند.

وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه صد و هفدهمین جلسه کمیسیون‌های دائمی شورای عتف در وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه روز شنبه شورای عالی عتف موضوع اصلاح آئین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مصوبات مربوط به مناطق ویژه علم و فناوری مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وی افزود: در جلسه روز شنبه تمامی وزرای دولت، رئیس دانشگاه آزاد، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور حضور دارند. 

احمدی تصریح کرد: در جلسه دیروز کمیسیون‌های دائمی شورای عتف موضوع عضویت اشخاص حقیقی در کمیسیون‌های تخصصی این شورا مورد بررسی قرار گرفت و قرار است کمیسیون‌های تخصصی نظرات خود را در این زمینه به طور مجدد اعلام کنند. 

وی اظهار داشت: طبق قانون اعضای حقیقی که در رشته‌های سیاست‌گذاری، انجمن‌ها و قطب‌های علمی فعالیت می‌کنند، می‌توانند به عضویت کمیسیون‌های تخصصی شورای عتف در آیند. 

وی خاطرنشان کرد: موضوع اصلاحات آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تصمیمات نهایی در خصوص این اصلاحات در جلسه روز شنبه شورای عالی عتف به تصویب برسد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.