رئيس کمیسیون بودجه و عمران شوراي اسلامي شهر شهریار گفت:با توجه به کاهش در آمدی و رکود اقتصادی ، بودجه شهرداری شهریار در سال 94 کاهش نیافته است .

بودجه شهرداری شهریار در سال 94 کاهش نیافته است
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی احمدی رئيس کمیسیون بودجه و عمران شوراي اسلامي شهر شهریار با اشاره به نامگذاري سال 94 تحت عنوان دولت و ملت همدلي و همزباني اظهار کرد: همکاری شهردار و مدیران شهرداری درسال 94 موجب توسعه و پیشرفت شهر و انتظارات شهروندان می شود.

وی در ادامه به تصویب بموقع  بودجه یکصد و پنجاه و چهار میلیارد تومانی  سال 94 شهرداری شهریار اشاره کرد وافزود : این بودجه در دو بخش عمرانی با 57 درصد و جاری با 43 درصد مورد تصویب قرار گرفت که علیرغم کاهش وضعیت در آمدی و رکود اقتصادی در شرایط فعلی بودجه شهرداری شهریار در سال 94 کاهش نیافته است . 

عضو شورای شهر شهریار تصریح کرد : شورای شهر اولویت‌ها و برنامه راه را برای شهرداری در سال جاری تعریف نموده است و در پایان سال 94 نیز تحقق اولویت‌هایمان را از شهرداری میخواهیم .

وی با بيان اين كه شهرداري شهریار در جذب سرمايه بخش خصوصی اقدامات خوبی به انجام رسانده است،گفت: پانزده طرح كه توسط شهرداری برای سرمايه گذاری در بخش خصوصي مورد تصویب شورای شهر قرار گرفته پیگیری های خوبي از سوی سازمان نوسازی و معاونت اقتصادی انجام گرفته که اين امر نويد بخش  توجه مناسب به توسعه سرمايه گزاري در شهر شهریار خواهد شد . 

احمدی در پایان به مهمترين پروژه های قابل افتتاح در سال جاری از جمله کمربندی امیریه،پروژه تقاطع غیر همسطح شباهنگ،ساختمان حمل و نقل و ترافیک و مرکز کنترل ترافیک شهر،پارک های میلاد 4 و بعثت 3 در شهرک وائین اشاره کرد وگفت با بهره برداری از این پروژه ها گام دیگری در جهت ارائه خدمات و رفاه بیشتر برای شهروندان برداشته می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، کاهش ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار