عضو کمیسیون برنامه، بودجه وعمران شورای شهریار گفت: شهرستان شهریار از 7 شهر با 7 شهرداری مستقل تشکیل شده و ضرورت تبدیل آن به یک کلان شهر واحد احساس می‌شود.

علیرضا صفرزاده درگفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به گسترده‌گی و پهنه‌ی وسیع شهرستان شهریار اظهار داشت: منطقه‌ی مذکور از 7 شهر با 7 شهرداری مستقل تشکیل شده است واین تقسیم بندی دربرخی از پروژه‌ها و مدیریت یکپارچه‌ی شهری نارسایی‌هایی را ایجاد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در برخی از مقاطع، گستردگی پروژه‌ها تعریف شده و شهرها ومدیریت شهری باعث می‌شود در روند پیگیری طرح‌ها منطقه‌ای دنبال شود به گونه‌ای که به عنوان مثال پروژه‌ای دربخش مرکزی شهریار تعریف وعملیاتی می‌شود و پیگیری ادامه‌ی طرح به مدیریت شهری وحیدیه واگذار می‌شود، این امر مدیریت یکپارچه و واحد را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

علیرضا صفرزاده در پایان ودر تشریح راه کار برون رفت از وضعیت موجود، خاطرنشان کرد: تبدیل شهرستان شهریار به کلان شهر وبا مدیریتی فراگیر ویکپارچه ،مشکل این عرصه را رفع می‌کند وبه نظر می‌رسد درآینده، مسئولین بالادستی نیز به این جمع بندی و ارزیابی خواهند رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ضرورت ، شهریار ، احساس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار