ملی پوش وزن 61 کیلو گرم تیم کشتی آزاد گفت: تاکنون فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی هایم نداشتم و جام جهانی فرصتی شد تا خودم را به مربیان تیم ملی ثابت کنم.

جام جهانی فرصت خوبی بود خودم را به مربیان تیم ملی ثابت کنمبهنام احسان پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا در سطح بسیار خوبی برگزار شد  که خوشبختانه با غیرت همه بچه ها توانستیم برای چهارمین بار متوالی قهرمان این مسابقات شویم.

وی درباره این که آیا از عملکرد خودش در این رقابت ها رضایت داشته گفت:رقبای بسیار خوبی در این مسابقات داشتم،حاجی علی اف آذربایجانی که در رقابت های جهانی امسال قهرمان شد و یا کلمن اسکات نفر سوم المپیک در هر صورت وقتی مقابل این حریفان پیروز می شوی احساس می شود عملکرد بدی نداشتم البته در مورد مسائل فنی باید مربیان نظر بدهند.

قهرمان جوانان جهان درباره این که چه چیز باعث بالا رفتن انگیزه وی درمسابقات جام جهانی شده بود گفت:من چندین سال است که به دنبال فرصتی می گردم تا بتوانم شایستگی هایم را ثابت کنم به همین منظور وقتی این شرایط در رقابت های جام جهانی برایم فراهم شد اصلاً دوست نداشتم فرصت را از دست بدهم و با انگیزه فراوان و همه توان روی تشک حاضر شدم تا خودم را به عنوان مدعی اصلی وزن 61 کیلو گرم معرفی کنم.

احسان پور درباره این که در باد این موفقیت نخواهد خوابید گفت:هرگز این طور نخواهد شد،من تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و این روند را ادامه می دهم تا به دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی برسم و پس از آن هم در المپیک حضور یابم پس مطمئن باشید چند کشتی خوب در جام جهانی باعث نخواهد شد از هدفم دور شوم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جام جهانی ، کشتی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار