خبرهایی از باشگاه پرسپولیس؛

افشین پیروانی در سمت مدیر فنی پرسپولیس/ موضع گیری شدید صادقیان علیه درخشان

طبق شنیده ها مذاکره جدی با افشین پیروانی برای پذیرش مدیریت فنی صورت گرفته است.

افشین پیروانی در سمت مدیر فنی پرسپولیس/ موضع گیری شدید صادقیان علیه درخشانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نژاد فلاح در ابتدا پیشنهاد سرپرستی به افشین پیروانی داده بود که وی قبول نکرد و گفت سرپرست نمی‌شود و دوست دارد در کارهای فنی حضور داشته باشد به همین خاطر نژاد فلاح به وی پیشنهاد مدیریت فنی پرسپولیس را دارد با این شرکت که مدیر فنی می تواند روی نیمکت با برانکو بنشیند.
 
افشین پیروانی امضای همکاری با پرسپولیس را به فصل بعد موکول کرده بود اما نژاد فلاح گفت: همین کادر مربیگری فصل بعد هم در تیم می مانند و بهتر است از همین امروز کارت را با پرسپولیس شروع کنی.
 
گفتنی است، افشین پیروانی یک بار در لیگ هشتم زمانی که نژاد فلاح و هدایتی عضو هیات مدیره بودند سرمربی این تیم بود و در 11بازی 7 پیروزی، 2 شکست 2 تساوی بدست آورد.
 
دیدار با سپاهان، اولین حضور برانکو در نیمکت
 
برانکو بامداد امروز وارد تهران شد ومستقیم به هتل رفت و امروز جلسه اعضای کادر فنی دارد و از ساعت 17 در تمرین شرکت می کند دیدار با سپاهان اولین بازی که برانکو روی نیمکت می نشیند.
 
تمرینات پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور خبرنگاران برگزار می شود و از فردا تا بازی با سپاهان پشت درهای بسته انجام می شود.
 
موضع گیری شدید صادقیان علیه درخشان
 
پیام صادقیان در یک مصاحبه موضع گیری شدیدی علیه درخشان داشت.
 
بازیکن جوان پرسپولیس که توسط حمید درخشان به بازی گرفته نمی شد و بیشتر بازیها را از روی نیمکت وبالای سکوها تماشا می کرد، روز گذشته پس از بازی با استقلال خوزستان در اظهار نظری عجیب، حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس را به غرض ورزی متهم کرد.
 
وی بیان کرد که حمید درخشان قصد داشت ضعفهایش را با مسائل این چنینی پوشش دهد و خیلی خوشحالم مدیران باشگاه دست به تغییر کادر فنی زدند وبا حضور برانکو به آینده تیم خوشبین هستم، مطمئن هستم در تیم برانکو هر بازیکنی که بیشتر تلاش کند به حقش می رسد اما در زمان درخشان این گونه نبود و هر چقدر هم تلاش می کرد فایده ای نداشت.
 
سید جلال در یک قدمی پرسپولیس
 
سید جلال حسینی 10 روز دیگر قراردادش با الاهلی قطر به پایان می رسد و بازیکن آزاد محسوب می شود.
 
براین اساس سرخپوشان می توانند در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا وی را به خدمت بگیرند.
 
سیاسی از مدیر عاملی استعفا می دهد
 
حمیدرضا سیاسی که از زندان آزاد شده به زودی استعفا می دهد تا نژاد فلاح به عنوان مدیر عامل کارش را در تیم پرسپولیس آغاز کنند.
 
شنیده ها حاکی از آن است که حمید رضا سیاسی پیش از حضور در پرسپولیس هیچ سابقه ورزشی نداشت اعطای مدیریت را به لقایش بخشیده و قصد کناره گیری از مدیریت دارد.
 
البته ناگفته نماند حسین نژاد فلاح توافقش به خادم از معاون وزیرخواسته بود تا حمیدرضا سیاسی هیچ مسئولیتی در باشگاه نداشته باشد.
 
فیلم بازی های لخویا در اختیار برانکو
 
فیلم بازیهای لخویا در اختیار پرسپولیسی ها و برانکو قرار گرفت.
 
گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس دوم اردیبهشت با لخویا در قطر بازی دارد.
 
براین اساس کادر فنی پرسپولیس بر طبق  فیلم بازیهای لخویا را برای اعضای تیم آنالیز می کنند.
 
شایان ذکر است، لخویا یک هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شده است. 

مسئولان سرخ پوشان در وزارت

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس برای رسیدگی به وضعیت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس رفته و مذاکراتی را در این خصوص  با نژاد فلاح قائم مقام باشگاه برگزار کرده است.

همچنین نژاد فلاح برای رسیدگی به وضعیت حامی  مالی و تغییر اعضای هیات مدیره‌ای جلسه‌ای با مسئولان  مربوط در وزارت ورزش و جوانان داشته است و درباره این موضوعات  بحث و تبادل نظرهایی صورت گرفته است. 

از طرفی دیگر گفته می‌شود که  سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز مسئولان وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ داشته و درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفته است. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، لخویا ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.