مدیر عامل پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان هر لحظه می‌تواند من را به همان جایی که بودم بفرستد، وزارت ورزش و جوانان در راس ورزش قرار دارد و من در مقابل آنها کاره‌ای نیستم.

وزارت با یک اشاره مرا به همان جایی که بودم بر می‌گرداند/ نمی‌دانم کجای دایره قرار دارمحمید رضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مدیر عاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌دانم که وضعیت به چه صورت خواهد بود چرا که من مدت چهار ماه و هشت روز از تصمیمات لحاظ شده دور بودم و در حال حاضر تصمیمات با یک سیستم دیگر خواهد بود و اگر تشخیص داده شود که حضور من می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد کوتاهی نخواهم کرد و درباره این موضوع من تشخیص دهنده نیستم و خودم هنوز نمی‌دانم در کجای دایره قرار گرفته‌ام.
 
وی دربار اینکه اگر وزارت ورزش بخواهد که از مدیر عاملی تیم استعفا دهد این کار را انجام می‌دهد یا خیر عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان نیازی به استعفای من ندارد زیرا این وزارت هر لحظه می‌تواند من را به همان جایی که بودم بفرستد وزارت ورزش و جوانان در راس ورزش قرار دارد و من در مقابل آنها کاره‌ای نیستم. 

سیاسی بیان کرد: موضوع دوست داشتن من برای حضور در باشگاه پرسپولیس مطرح نیست، 4 ماه به دلیل  مشکلات میان مسئولان سرخ‌پوشان نبودم، 40 سال دیگر هم نباشم اتفاقی نمی‌افتد.
 
مدیر عامل پرسپولیس در خصوص عضویت هدایتی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اطلاعی در خصوص حضور هدایتی در باشگاه پرسپولیس ندارم، در حال حاضر من هیچ کاره‌ام و امضای هیأت مدیره را انتخاب نمی‌کنم، نفوذ و قدرت زیادی هم دارند. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار