سرمربی تیم ملی کامپوند ایران که در پایان سال 93 بعد از سرمربیگری تیم ملی عراق به ایران بازگشت، گفت: بازگشتم به ورود داعش ربطی نداشت بلکه عراقی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

بازگشتم به داعش ربطی نداشت!/تیم کامپوند بانوان مشکل داردمجید احمدی سرمربی تیم ملی کامپوند ایران که پیش از تعطیلات نوروز بعد ز 2 سال سرمربیگری تیم ملی عراق به ایران بازگشت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد ارتباط نا امنی عراق و بازگشت به ایران گفت: اتفاقا زمانی که جریان حملات داعش پیش‌آمد هم من آنجا بودم اما برای سال جدید قرارداد نبستم. عراقی ها به بخشی از تعهدات مالی خود عمل نکردند و از طرفی وقتی افت تیم ملی کامپوند کشور خودم را دیدم، تصمیم به بازگشت گرفتم.

*عراقی‌ها در یک سال به مدال رسیدند

وی در مورد تجربه مربیگری در عراق گفت: تجربه خیلی خوبی بود. عراقی‌ها هیچ امکاناتی نداشتند اما در عرض یک سال مدال نقره بانوان را در جام‌جهانی گرفتند و در جایزه بزرگ اروپا هم نقره انفرادی بانوان را به دست آوردند. این در حالی است که فدراسیون تیر و کمان عراق 25 سال پیش تشکیل شده اما در 25 سال گذشته هیچ نتیجه‌ای نگرفته بود.

احمدی که در بازگشت به ایران سرمربیگری تیم های ملی کامپوند را بر عهده گرفت، در مورد برنامه امسال تیم ملی گفت: مانند هر سال 4 مرحله مسابقات جام جهانی را در پیش داریم و مهمتر از آن قهرمانی جهان در دانمارک و قهرمانی آسیا در تایلند است که اولی حدود 4 ماه بعد  و دومی در ماه مهر برگزار می شوند.

*خبری از المپیکی شدن میکس کامپوند نیست

پیش از این صحبت از اضافه شدن مسابقات میکس کامپوند به لیست بازی‌های المپیک بود اما سرمربی تیم ملی کامپوند ایران توضیح داد: چند سال پیش این خبر اعلام شد و در ایران هم خوشحالی زیادی صورت گرفت اما حداقل در بازی‌های المپیک 2016 که خبری از مسابقات میکس نیست.

احمدی در  مورد شرایط فعلی تیم ملی کامپوند تیر و کمان گفت: شرایط تیم آقایان خوب است و مشکلات زیادی ندارند. خیلی راحت می توان در کامپوند آقایان نتیجه گرفت اما بخش بانوان با مشکلاتی روبرو است که آن هم به امید خدا حل می شود.

احمدی با اشاره به انتخاب  5 کماندار در تیم ملی کامپوند بانوان و 5 نفر در کامپوند آقایان گفت: سیاست فدراسین تیر و کمان بر این است که درهای تیم ملی باز باشد و به همین جهت هر کسی که رکورد خوبی داشته باشد، همچنان شانس ورود به تیم ملی را خواهد داشت.

اسماعیل عبادی، مجید قیدی، یاسر عمویی، مجید کیانزاد و امیر کاظم‌پور در بخش آقایان و سکینه قاسمپور، مریم رنجبر ، افسانه شفیعی، مینو عابدی و ویدا هنرمند در بخش بانوان انتخاب‌های احمدی برای ادامه اردوهای تیم ملی تا زمان اعزام به مرحله اول جام جهانی در کشور چین هستند در نهایت هم 4 نفر از آنها برای اعزام انتخاب می ‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار