رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت کی‌روش گفت: فدراسیون فوتبال به 3 دلیل با کی روش همکاری‌اش را ادامه می دهد.

3 عامل در حفظ کی روش موثر است/اعتراض عرب‌ها جنبه سیاسی داردامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مردم به کی‌روش نمره قبولی دادند. کی‌روش هم شناخت خوبی نسبت ب فوتبال ما پیدا کرده و با فرهنگ ما آشنا است و همچنین کی روش پذیرفته که در یک تعامل متقابل با فدراسیون فوتبال همکاری کند.

عابدینی در ادامه عنوان کرد: فدراسیون فوتبال از همان ابتدا قصد نداشت که با کی‌روش قطع همکاری کند بلکه به دنبال یک تعامل برای ادامه همکاری با کی‌روش بوده کی روش باید بر اساس اهداف تعریف شده برنامه دهد و بضاعت فوتبال ما را هم ببیند.

عابدینی تصریح کرد: کی‌روش بیان کرده بود انتخاب سرپرست و مشاور بر عهده وی باشد، اما این موضوع ارتباطی به کی ‌روش ندارد و فدراسیون فوتبال باید سرپرست تیم را انتخاب کند. به هر حال مسئولان در حق کی ‌روش ظلم نکردند به وی اجازه دادند که هر بازیکنی را دوست دارد به تیم ملی دعوت کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: کی‌روش باید پاسخگوی اقداماتش باشد و عملکردش در تیم ملی هم باید مثبت باشد. 

عابدینی در مورد اختلاف کی‌روش با اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:  اگر اسدی وارد مسئله قرارداد کی‌روش نمی‌شد کی‌روش با مشکل روبرو می شد. دبیر کل فدراسیون فوتبال حساب شده و دقیق با کی‌روش بحث می‌کند چرا که دانش و عملش را دارد. بحث مطرح شده توسط اسدی با کی‌روش همان چیزی بود که جامعه فوتبال توقع دارد.

عابدینی بیان کرد: اسدی هیچ  وقت با حضور کی‌روش مخالفت نکرده است وی فقط بیان کرده که قرارداد کی‌روش باید با تعاریف جدید باشد. همچنین مبلغی به قرارداد کی‌روش اضافه  نمی‌شود فقط متمم و بند جدیدی در قرارداد این سر‌مربی اضافه می‌شود. 

عابدینی در مورد شکایت کی‌روش از ترابیان بیان کرد: ترابیان مسئولیت اجرایی دارد و درگیری وی با کی‌روش یک امر عادی است. 

وی درباره ناراحتی کی‌روش از نداشتن امکانات عنوان کرد: کی‌روش باید بر اساس بضاعت فوتبالمان برنامه‌هایش را به فدراسیون فوتبال بدهد بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ هزینه سنگینی برای فوتبال کشورمان خواهد داشت.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت النصری‌ها از تیم پرسپولیس گفت: شکایت النصری‌ها به جایی نیم‌ رسد به هر حال بازیکنان پرسپولیس درست در شرایطی به دیدار النصر عربستان رفتند که به خاطر اهانتی که به کشورمان شده بود ناراحت و عصبانی بودند این موضوع طبیعی بود که بازیکنان با غیرت و عصبی مقابل النصر بازی کنند و آن شادی گل را از خود نشان دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بضاعت فوتبال ما در بیرون زمین در همین حد است وعرب‌ها نباید بیش از این از ما انتظار داشته باشند. همچنین اعتراض عرب‌ها جنبه سیاسی دارد و به ورزش ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار