پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ما آنقدر که برای کی روش انرژی گذاشته‌ایم برای هیچ انتخاباتی انرژی صرف نکرده ایم و خیلی خنده دار است یک سرمربی پرتغالی برای فدراسیون تعیین تکلیف می‌کند.

رضایی: کی روش همه کاره فدراسیون شدهرحمان رضایی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص ماندن یا نماندن کارلوس کی روش اظهار داشت: به نظر من موضوع کی روش خیلی جالب و خنده دار شده است زیرا این مربی بوده که تعیین می کند کی یا چه کسی در فدراسیون باشد یا نباشد باید عنوان کنم که قضیه کارلوس کی روش مردود است.

وی در ادامه افزود: ما به آن اندازه که برای انتخاب کی روش انرژی گذاشته ایم برای هیچ انتخابات دیگری انرژی صرف نکرده ایم و شاید در ماندن کی روش مانعی هست  که تا این حد به آن پرداخته اند.

رضایی ادامه داد: شما ببینید فوتبال ما به چه جایگاهی رسیده است که یک مربی خارجی برای تیم ها تعیین تکلیف می کند. چقدر از لحاظ مدیریتی ضعیف شده است نمی دانم چرا این آقا از تیم نمی‌روند به نظر من قضیه کی روش و پرداختن به آ‌ن چندان جالب نیست.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: ‌وقتی خواهان حضور کی روش نیستم چرا وی از کشور خارج نمی‌شود به نظر من اگر همین امروز تکلیف کی روش معلوم نشود فوتبال ملی فرصت‌ها را از دست می‌دهد.

وی به مقایسه تیم برانکو با تیم کی روش پرداخت و گفت: شما می‌دانید برانکو مربی کشورمان بود و با تیم های خوب کشورمان به مقام‌های قهرمانی دست یافت و تیم را به جام  جهانی برد، و وقتی او را نخواستند بلافاصله رفت و هیچ جوسازی را به وجود نیاورد ولی این ‌آقا به هیچ وجه دستاوردی نداشته است و نتیجه‌ای نگرفته است. نکته جالب این جا بود  که وی از تیم نمی‌رود  و همچنان تکیه زد و تکان هم نمی‌خورد، شما نمی‌دانید وقتی کاپلو نتیجه ای نگرفت از تیم جدا شد برانکو هم نتیجه نگرفت، تیم ملی را ترک کرد. 
 
رضایی عنوان کرد:‌ به نظر من اگر قرار بر این نیست که کی روش نماند باید مربی خارجی خوب بیاورند و به نوع قراردادش توجه شود. 

وی خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم این اتفاقات در نهایت منجر به موفقیت فوتبال کشورمان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار