یک منبع آگاه پیرامون چرایی کناره‌گیری شهاب مرادی از ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، گفت: در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یک سری مشکلات ساختاری وجود دارد که آقای مرادی آن‌ها را با شورای شهر و شهردار در میان گذاشته بود.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون حواشی کناره‌گیری حجت‌الاسلام والمسلمین "شهاب مرادی" از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، گفت: روزنامه‌های اصلاح‌طلب به دنبال تخریب اصولگرایی هستند. چرا که فضای کاری در شهرداری تهران، عاطفی و مملو از اعتماد است و همگان از اعتماد آقای قالیباف نسبت به حجت‌الاسلام شهاب مرادی آگاهی دارند.

این منبع آگاه تأکید کرد: مراسم تودیع و معارفه صرفا منحصر به سازمان فرهنگی و هنری نبود و 4 معاونت اصلی دیگر نیز همزمان در این مراسم حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این مراسم آقای قالیباف مطلبی را مبنی بر انتخاب "محمود صلاحی" به پیشنهاد شخص "شهاب مرادی" بیان کرد و این موضوع نشان‌دهنده عدم اختلاف آنهاست. 

این منبع آگاه در واکنش به برخی شایعات که آمادگی حجت‌الاسلام "شهاب مرادی" برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم را عامل کناره‌گیری وی از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران می‌داند، گفت: آقای مرادی به هیچ وجه قصد کاندیداتوری برای انتخابات را ندارد.

وی در خصوص چرایی کناره‌گیری حجت‌الاسلام مرادی اظهار داشت: در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یک سری مشکلات ساختاری وجود دارد که آقای مرادی آن‌ها را با شورای شهر و شهردار در میان گذاشته بود.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار