تکواندوکار نوجوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب دو مدال طلا و دو نشان برنز دیگر بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا از دیروز با حضور 230 تکواندوکار از 24 كشور در چین تایپه آغاز شده است که نمایندگان ایران در روز اول صاحب یک مدال طلا توسط ناهيد كيانی و دو مدال نقره توسط شكيلا كلهر و مژگان زادمحمد شدند.

اما در دومين روز اين مسابقات ميرهاشم حسينی در وزن 55- كيلوگرم در وزن چهارم، ابتدا حریفی از چين تايپه را 28 بر 14 مغلوب كرد، سپس نماينده عربستان را 12 تايی كرد. او در مرحله نيمه نهایی تکواندوکاری از قزاقستان را 20 بر 6 شكست داد و راهی دیدار فينال شد. حسيني نماينده كره جنوبی را با حساب 26 بر 6 شکست داد تا صاحب نخستین طلای بخش پسران شود.

اما هادی تيران تكواندوكار وزن پنجم تيم ملی ابتدا 12 بر سه از سد تکواندوکاری از قزاقستان گذشت، سپس نماينده لبنان را 12 تايی كرد و در مرحله نيمه نهايی فيليپين را 10 بر صفر را شکست داد.

تيران در فينال اين رقابت ها با غلبه بر نماينده كره جنوبی بر سكوی قهرمانی وزن 59- كيلوگرم ايستاد.

اما عليرضا علی‌ياری تكواندوكار وزن 63- كشورمان ابتدا تکواندوکاری از ويتنام را 13 بر يك برد، سپس برابر نماينده ماكائو با نتيجه 15 بر 3 به برتری رسيد اما برابر حریفی از چين تايپه با نتيجه نزديك 3 بر 2 شكست خورد و صاحب مدال برنز شد.

در بخش دختران نیز امروز مبينا بابالو در وزن 52- كيلوگرم به مدال برنز دست يافت. فاطمه اموری و روناك حسين زاده نیز در همان دور نخست حذف شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار