بازی هایی که چشم و گوش بچه ها را باز می کنند

عدم توجه به بازي‌هايي كه امروزه به راحتي قابل دسترس و دانلود هستند موجب مي‌شود تا فكر و ذهن كودكان به سوي روابط ناهنجار سوق یابد.

به گزارش سرويس فضاي مجازي، امروزه در دنياي ماشيني ديگر واليدن مانند گذشته براي فرزندان خود زمان كافي صرف نمي كنند و با گسترش سريع تكنولوژي و در دسترس بودن انواع لوازم كامپوتري دنياي كودكان تحت متاثر از خود قرار داده  است.

ترويج ارزشهاي  نابه هنجار در بازي‌هاي رايانه‌اي

تهيه تبلت و كنسول هاي بازي براي سرگرم كردن بچه ها اگر چه در بسياری از موارد مفيد واقع مي شود اما خطرات و آسيب هاي ويرانگر بازي هاي رايانه اي مبتذل و خشونت بار غير قابل جبران خواهد بود.

ترويج ارزشهاي  نابه هنجار در بازي‌هاي رايانه‌اي

غرق شدن كودكان در بازي هاي رايانه اي موجب شده تا شكافي ميان آنها و والدين ايجاد شود و در حقيقت به جاي روابط عاطفي ميان والدين و فرزندان ، رفتار هاي خشونت آميز و ارتباطات هنجار شكن غربي جاي گزين می شود.

صحنه‌هاي مبتذلي كه در اين بازي‌ها وجود دارد، حتي روح و انديشه بزرگسالان را هم تخريب مي‌كند چه برسد به روح و فكر جوانان و نوجوانان كه متاسفانه با بي توجهي برخي مسولان با مهر استاندارد پخش و عرضه مي شود.

ترويج ارزشهاي  نابه هنجار در بازي‌هاي رايانه‌اي

خريد تبلت براي كودكاني كه با هوش و استعداد بالاي خود در مدت زمان كم مي توانند از چند و چون آن باخبر شوند، و بدون نظارت والدين خود اقدام به نصب بازي هايي كنند كه با نفوذ در فكر و ذهن آنها مسائل ضد فرهنگي را امري عادي  جلوه دهد.

والدين به عنوان بهترين ناظر، گاهی به علت بي اطلاعي از محتواي بازي هاي رايانه اي، تنها از مشغول و آرام بودن كودكان خود خشنود مي شوند و اين درحالي است كه در برخي از اين بازي ها بدترين نوع روابط ناهنجار و ضد ارزشي را ترويج مي دهند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار