کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی آمریکا گفت:تماشگران ایرانی با هیاهویی که در سالن مسابقات ایجاد می‌کنند باعث افزایش جذابیت رقابت‌ها می شوند و بدون شک آنها بهترین هواداران کشتی در دنیا هستند.

ایرانی ها بهترین تماشاگران دنیا هستند/دوست دارم دیدار نهایی را مقابل ایران برگزار کنیم
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛کلمن اسکات دارنده مدال برنز المپیک لندن در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا اظهار داشت:کشتی در ایران بسیار محبوب است و هوداران زیادی دارد،تماشاگران ایرانی با شور و هیجانی فراوانی تشویق می‌کنند که متأسفانه این موضوع در بین هواداران ما وجود ندارد آنها در دنیا بهترین هستند و از اینکه میزبان تیم ایران هستیم بسیار خوشحال هستم.

وی تصریح کرد:رقابت جام جهانی 2013 تهران آخرین باری بود که در این میدان روی تشک رفتم و هم اکنون بار دیگر در کنار سایر هم تیمی‌هایم در لس آنجلس هستیم تا در این دوره از مسابقات جام جهانی بهترین عنوان را به دست آوریم.

اسکات با اشاره به اینکه راه تیم آمریکا برای رسیدن به فینال هموار است گفت:با شکست دو تیم کوبا و روسیه شانس بسیاری برای رسیدن به فینال مسابقات داریم و با همه احترامی که برای مغولستان قائل هستم فکر نمی کنم کار سختی مقابل این تیم داشته باشیم.

آزاد کار وزن 61 کیلو گرم آمریکا با اشاره به تیم ایران خاطرنشان کرد:ایرانی‌ها کشتی گیران شایسته و توانمندی هستند،آنها در مقابل دو تیم بلاروس و ترکیه مقتدرانه به برتری رسیدند و در صورت پیروزی در دیدار حساس با آذربایجان فینالیست خواهند شد که من دوست دارم دیدار نهایی را مقابل ایران برگزار کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، آمریکا ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
زنده و جاوید باد جمهوری اسلامی ایران .