عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:تیم ایران در رقابت های جام جهانی به لحاظ فنی از همه تیم های حاضر برتر است و در صورتی که با بدشانسی روبرو نشود شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

جوادی: دچار حوداث کشتی نشویم قهرمانی در جام جهانی امکان پذیر استابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:درست است تیم های نظیر آذربایجان و آمریکا با همه نامداران و توان خود در رقابت های جام جهانی شرکت کرده اند اما آنها هر چقدر هم که خوب باشند به لحاظ فنی از ما عقب تر هستند.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد:کافی است کشتی گیران کشورمان به این خودباوری برسند که از توانمندی قابل توجهی برخوردار هستند آن وقت شما مطمئن باشید شکست حریفان کار چندان سختی نخواهد بود البته نباید تک چهره ها را فراموش کنیم به هر حال در ترکیب تیم های حاضر در هر تورنمنتی کشتی گیرانی وجود دارند که استثناء هستند اما جام جهانی میدانی است که عملکرد مجموع تیم مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دارنده چهار مدال طلای جهان با اشاره به ترکیب تیم ایران در مسابقات جام جهانی لس آنجلس تاکید کرد:تیم ایران از نفرات جوان اما با تجربه لازم در این دوره از رقابت های جام جهانی بهره می برد و من اعتقاد دارم اگر بچه ها دچار بدشانسی و حوادث کشتی نشوند تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته در خاک آمریکا به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

جوادی در خاتمه عنوان کرد:به طور کلی از مسابقات جام جهانی به عنوان یک تورنمنت درجه دو در دنیا یاد می شود اما از آنجا که این دوره از رقابت ها در کشور آمریکا برگزار می شود برای ما به لحاظ کسب نتیجه مطلوب اهمیت ویژه ای دارد به همین منظور امیدوارم بچه ها با دست پر از لس آنجلس به ایران بازگردند.

چهل و سومین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2015 روزهای 22 و 23 فروردین ماه سال 94 در سالن اینگل‌وود فروم شهر لس آنجلس کشور آمریکا برگزار می شود.
تیم ایران در گروه دو این رقابت ها با تیم های آذربایجان، بلاروس و ترکیه همگروه است.در گروه یک این رقابت ها نیز تیم های روسیه، آمریکا، کوبا و مغولستان حضور دارند.
برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:
شنبه 22 فروردین ماه:
ساعت 15: 
آمریکا – کوبا 
ایران- بلاروس (ساعت 2:30: بامداد یکشنبه به وقت ایران)
ساعت 16:30:
روسیه – مغولستان
آذربایجان- ترکیه
ساعت 18:30:
آمریکا- روسیه
ایران – ترکیه (ساعت 6 بامداد یکشنبه به وقت ایران)
ساعت 20:00:
مغولستان- کوبا
بلاروس- آذربایجان
یکشنبه 23 فروردین ماه:
ساعت 11:
آمریکا- مغولستان
ترکیه – بلاروس
ساعت 12:30:
آذربایجان – ایران (ساعت صفر بامداد روز دوشنبه به وقت ایران)
کوبا- روسیه
ساعت 14:
رقابت ها برای مشخص شدن تیم های پنجم و ششم- و هفتم و هشتم
ساعت 16:15:
مسابقه رده بندی
ساعت 17:45:
دیدار فینال
اختلاف ساعت تهران با لس آنجلس یازد ه و نیم ساعت است به طوری که ساعت 15 روز شنبه 22 فروردین ماه به وقت لس آنجلس ساعت دو و نیم بامداد روز یکشنبه 23 فروردین ماه به وقت تهران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، لس آنجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار