تا بیست و پنجم فرودین ماه فرصت باقی است تا مدیران مدارس غیر دولتی بتوانند اطلاعات الگوی تعیین نرخ شهریه برای سال تحصیلی 94 – 95 را در سامانه اینترنتی مدارس غیر دولتی ثبت کنند.

مجتبی زینی‌وند مدیر کل مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدیران مدارس غیر دولتی تا 25 فرودین ماه94 فرصت دارند الگوی تعیین نرخ شهریه این مدارس را در سامانه اینترنتی که به همین منظور ایجاد شده است، وارد نمایند.

وی ادامه داد: سال گذشته نرخ شهریه مدارس غیر دولتی تا خرداد ماه هم تهیه نشده بود اما امسال برای نخستین بار توانستیم قبل از خرداد ماه نرخ شهریه مدارس غیر دولتی را برای سال تحصیلی بعد تعیین کنیم. 

وی تصریح کرد: اولین سالی است که در اسفند سال قبل الگو اعلام شده و موسسین زیربط کار سامانه را انجام داده‌اند و قبل از خرداد نرخ شهریه‌ها اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای تعیین نرخ شهریه باید اطلاعات این مدارس را بررسی و صحت و سقم آن را مشخص کنند، خاطر نشان کرد: این اطلاعات توسط شورای نظارت استان تایید نهایی می‌شود و از ابتدا تا آخر اردیبهشت این پروسه به طول می‌انجامد و نرخ نهایی به مدارس ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: این تعیین نرخ برای این صورت می‌گیرد که هیچ مدرسه غیر دولتی پیش از ثبت نام و اعلام نرخ از سوی شورای نظارت نتواند اقدام به دریافت شهریه نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رباب موسوی
۱۵:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
با سلام بااین که مبلغ شهریه در سایت هست ولی مدرسه پسرمن در دیوار دفتر مدیر مبلغ را 130000تومان کمتر از مبلغی که در سایت هست زده یعنی2600000تومان وجلوی اون نوشته با فوق برنامه ولی به اون عمل نمی کند واز همه اولیا 3600000تومان می گیرد این مدیرها زرنگتر ند هیچ کس نمی تواند جلوی اینها را بگیرد مگخ یک بازرس در هرمدرسه ای در ایام ثبت نام باشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا مقصودی
۱۴:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
تنها خواهشی از شما دارم فقط نرخ هر کلاس را جداگانه مرقوم فرمایید تاهمه اولیاء اطلاع داشته باشند .
با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
با سلام لطفا مبلغ شهریه را بنویسید تا مردم اطلاع داشته باشند که این مدرسه های غیر انتفاعی بی انصاف هر جور که دلشون میخوات با اولیا برخورد نکنند و هر هزینه ای رو که میخوان از خانواده ها نگیرن ...لطفا مبلغ رو تو سایت برای مردم وارد کنید .خیلی مهم است که مبلغ را ذکر کنید .....واینکه میتوانند قبل از شروع سال تحصیلی نصف مبلغ را بگیرند ؟ ممنون میشویم اگر پاسخ سوالهایمان را بدهید..با تشکر
آخرین اخبار