آنگاه که نگین عرش الهی در مروارید نشانش را بر وارثان رضوان به ارمغان آور و عالمیان با درخشش ستاره نبوت خبتتی شدند...!؟/

حکایت وارثانی که در نگین درخشان عرش الهی را به ارث بردند!؟به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گویند آسمان‌ها و زمین در مدح  وجود جنتی‌اش رویش رضوانی خود را آغاز کردند و قرن‌ها است زمزمه‌کنان او را  می‌ستایند.

در پس گذشت قرون و تاریخ بشریت و آفرینش عالمیتان، او همچنان  نگین بوستان عرش الهی است.
او نگین  و بانوی صدر نشین بشریت و عرش الهی است.
او صاحب گرانمایه‌ترین مادر و گرانمایه‌ترین مادر عالمیان  است.
او تنها بانویی است که مادر پدر خود بود و مادر ولایت دختر نبوت و همسر شیر خدا است.
او مروارید درافشانی است که صرف عفاف و حجاب و نشان  افتخارش  را بر بانوان عالم در  قرون مختلف بر آنها ارزانی داشت و نشان گرانمایه مادر بودش را به آنها ارمغان داد.

مادر شهیدی که صبر و استقامتش در گذر ثانیه‌ها، روزها،  سالها و قرن‌ها را از او به ارث برده  است.در ذهن خود تداعی خواهد کرد.
او الگوی صبر، استقامت، شکیبایی، نگین بوستان عرش الهی است.

با زمزمه و فریادی دشمن شکن و نوای یا زهرای خود لرزه بر قامت دشمنان سرزمین پاک، فرزند دلبندش خواهد افکند، مادری  که الگویش زهرای اطهر است...!؟

چه زیباست بغض و اشکهای عاشقانه و حسرت انگیزش  در انتظار فرزند ایثار و شهادت او مادر است و مادر بودنش را  از نگین نبوت به ارث و ارمغان  برده است.

چه زیباست زمزمه‌های تاریخی که گوش‌ها را می‌وازد بهشت زیر پای مادران  است...!؟
سالها و قرن‌هاست که مردان سرزمین‌ها و دیار‌های آشنا و عاشقی در دامن معراجی یادگارهای زهرا (س) و بانوان رضوانی  به معراج می‌رساند چه ارمغانی آشنا  و قدیمی است که گویند، از  دامن زن مرد به معراج می‌رسد...!؟

قرن‌ها است که دختران، بانوان و مادران دیار عاشقی با ارمغان  و نشان  در افشان  خود و یادگار زهرا (س) بر جایگاه خود استوار کی‌سرایند؛ ما فرزندان  زهرا "س" و وارثان عفتیم.

و آنجاست که هر فرزندی بر خود میبالد مادری همچون زهرای اطهر (س) به ارمغان دارد.
مادرم! ای یادگار زهرا  "س" آنگاه که ماه‌ها همچون  صدفی مروارید وجود مرا در آغوش گرمت پروراندی و چه شب ها رنج‌ها و نگرانی‌ات  ارمغانی بر پرورش و درخشش مروارید وجودم بود و من  با ایثار و فدا کاریت آشنا شدم و لحظات نزدیکی‌ام  را در آغوش گرمت احساس  کردم.
آنگاه  که در  لحظه آغاز زندگی  دنیوی ام با نخستین گریه‌ام  مادر بودن را جشن گرفتی و نگاه پر محصر ترا بر من ارزانی داشتی.

پروردگار! جنت را  بر من  به ارمغان داد.
چه  شب‌ها  بر بستر و بالینم با نگاه  مهربانت ار شیره جانت بر من  ارزانی  داشتی  و چه شب‌ها بر پیکر ناچیز و ناتوانم نظاره‌گر بودی تا اینکه پس از  سالها  با احیای دستان  پر مهرت درس زندگی و زنده‌بوودنم  را از تو آموختم.

و از دلم بشنو، ای  وارث زهرا (س)!
ای مادرم، ای  که بهشت  زیر پایت  است...!؟
چگونه زبان ناچیزم قادر خواهد بود کلمه‌ای در وصف مقام والای پر مهرت ارزانی دارد.
مادری! که ارمغان جنتی از عرش الهی است.

مادرم  سالهاست که دستان  نواز‌شگرت همنشین تنهایی‌ها و مرهمی برای  دردهای آتشین و نگرانی‌های آینده نا معلوم من است.

شکر وجودت را بر پروردگار عالیمان  بر جای  خواهم آورد که ارزنده‌ترین و والاترین  نعمت الهی‌اش را بر من  ارزانی داشت و با آفرینش تو ای  مادرم! تمام عالمیان را  بر من به ارمغان آورد.

تویی که تمام مالکیت وجودم هستی و دیوانه‌وار همچون  پروانه گرد شمع خواهم چرخید تا در حسرت  عشق آتشینت و مقام والای مادر بودنت، عاشقانه جان ناچیزم را بر تو به ارزانی  می‌دارم.
آری امروز روز ولادت با  سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز مادر و روز  زن است.

سلام و درود پروردگار بر بانوی  دو عالم حضرت زهرا (س) باد!
سلام  و درود پروردگار بر مادران و بانوان عالمیان که وارثان زهرای اطهر هستند...!؟ 

گزارش از زهره کلهر
  
انتهای پیام/
برچسب ها: روز مادر ، رضوان ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار