محمد حسین نژاد فلاح گفت: هواداران پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی حماسه‌ای ماندگار خلق کردند. آنها به همه ما درس دادند و مسوولیت همه ما را سنگین‌تر کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدحسین نژادفلاح پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند، دست تک تک آنها را می بوسم. همدلی و یکدلی را امروز دیدم.

هواداران پرسپولیس با حضور مثال زدنی و غیر قابل توصیف و پیش بینی خود به همه ما درس بزرگی دادند. این حضور مسوولیت همه ما را سنگین‌تر کرد. هواداران پرسپولیس با حضور پر شور و انبوه خود حماسه‌ای بزرگ خلق کردند. آنها کاری کارستان انجام دادند که نمی‌توان با هیچ زبانی آن را توصیف و بابت آن تشکر کرد.
 
وی ادامه داد: در شرایطی که تیم در مسابقات لیگ برتر جایگاه خوبی ندارد، هواداران پرسپولیس با درک شرایط تیم و نیازی که به حضور آنها احساس می‌شد برای این بازی، خود را به ورزشگاه رساندند تا صحنه‌هایی ماندگار در تاریخ فوتبال ایران به یادگار بماند. تصور نمی‌کنم کسی به خاطر بیاورد که آخرین بار ورزشگاه بزرگ آزادی با چنین استقبالی روبرو شده است. کمتر کسی فکر می‌کرد شاهد چنین حضوری از سوی سرمایه‌های واقعی باشگاه باشیم. آنها در سخت‌ترین لحظات نشان دادند بی‌دلیل نیست که کنفدراسیون فوتبال آسیا لقب پرتماشاگرترین تیم آسیا را به پرسپولیس داده است. حضور تماشاگران، مسوولیت همه اعم از بازیکنان، مربیان و مدیران را زیاد کرد. باید بیش از هر زمانی تلاش کنیم تا از خجالت آنها در بیائیم.
 
مدیر باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم حضور آقای برانکو هم در این مساله تاثیرگذار بود. همچنین اقدم آقای هدایتی جای تقدیر و تشکر دارد. همچنین جا دارد از روابط عمومی باشگاه و سایت رسمی باشگاه، بزرگان متعصب پرسپولیس که در این چند روز برای ترغیب تماشاگران مصاحبه کردند‌، رسانه‌ها و کانون هواداران پرسپولیس به جهت اطلاع رسانی‌ها و فراخوانی‌هایشان سپاسگزاری کنم.
 
عمیقا باور دارم فارغ از نتیجه بازی، همین حضور تماشاگران که بیانگر قدرت واقعی پرسپولیس بود، یک پیروزی واقعی برای خانواده بزرگ پرسپولیس به حساب می‌آید. بازیکن، مربی و مدیر باید تلاش کند تا شایسته چنین پشتیبانی باشد.
 
نژاد فلاح تصریح کرد: بر اساس گزارشاتی که دریافت کردیم بسیاری از تماشاگران پشت در ماندند و بسیاری هم در ترافیک منتهی به ورزشگاه آزادی متوقف شدند. در بسیاری از جایگاه‌ها نیز هواداران ایستاده بازی را تماشا می‌کردند. فکر می‌کنم امشب برای لیگ قهرمانان آسیا یک رکورد ثبت شد. دیروز از منابع و طرق مختلف نظرات را درباره تخمین تعداد حضور تماشاگران جمع‌آوری کردیم اما کمتر کسی پیش بینی حضور بیش از 70 هزار نفر را داشت. هواداران همه را غافلگیر کردند و نمی‌دانم چگونه باید از آنها تشکر کرد. آنها فراتر از همه پیش بینی‌ها حماسه‌ای بزرگ رقم زدند.
 
نژادفلاح در پایان گفت: پیروزی در این بازی کمترین تشکر در قبال این همه بزرگواری هواداران بود. هر چه تلاش می‌کنیم زبان از بیان اتفاقی که در ورزشگاه آزادی روی داد، قاصر است و فقط خدا را شکر می‌کنیم که با رقم خوردن این پیروزی، این هوادار شاد و خوشحال از ورزشگاه خارج می‌شود و میلیون‌ها هوادار دیگر پای تلویزیون از شادی سر از پا نشناختند. امیدوارم پرسپولیس با تلاش همه، روزگار تازه‌ای را آغاز کند. ما به راستی باور داشتیم که با حضور هواداران‌مان بر تمام مشکلات و کمبودهایی که داریم غلبه خواهیم کرد. چیزی که حریف ما تصورش را هم نمی‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار