نژاد فلاح:

سیاسی را هیچ وقت مدیر عامل باشگاه ندانستم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: من قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم نه قائم مقام سیاسی و سیاسی را هیچ وقت مدیر عامل باشگاه ندانستم.

سیاسی را هیچ وقت مدیر عامل باشگاه ندانستمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین نژاد فلاح در مورد آزاد شدن حمید رضا سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و وضعیت وی اظهار داشت: خادم در مورد این مساله صحبت‌های لازم را ارائه داده و بر روی این مساله صحه نگذاشت که سیاسی به عنوان مدیر عامل برگردد و از طرف دیگر نظرم این است که هدایتی به عنوان عضو هیئت مدیره به باشگاه اضافه شود.
 
وی بیان کرد: هدایتی هنوز حکمی دریافت نکرده و عضو هیئت مدیره باشگاه نشده است. 

وی افزود: بر اساس گفته‌های خادم، سیاسی و هنوز عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است و این طور که به نظر می‌رسد از نظر خادم سیاسی  فقط عضو هیئت مدیره پرسپولیس است یعنی مدیر عامل نیست. 

وی بیان کرد: در حال حاضر برخی از مشکلات حل شده است و من قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم و باید بگویم قائم مقامی که با اختیارات کامل مدیرعامل به باشگاه آمده است به کار خود ادامه می‌دهم و چون در آن زمان مدیر عامل زندانی بود صلاح نبود که من برخی از صحبت‌ها را عنوان کنم، من بهانه ای برای کار در باشگاه ندارم و با قدرت کارم را ادامه خواهم داد من هیچ وقت سیاسی را مدیر عامل باشگاه ندانستم و باید بگویم که من قائم مقام باشگاه هستم نه  قائم مقام سیاسی!  مطمئنا اگر به عنوان قائم مقام سیاسی انتخاب می‌شدم به طور حتم به باشگاه نمی‌امدم. 

نژاد فلاح بیان کرد: به برانکو خوش آمد می‌گویم و این مربی بزرگ قبول کرد که در شرایط بحرانی به پرسپولیس کمک کند ما برانکو را نیاوردیم که حرف‌های ما به او منتقل شود بلکه او آمده تا به ما بگوید که چه کار باید انجام دهیم، او سرمربی پرسپولیس است و ما برای تحقق اهداف برانکو همه کار انجام خواهیم داد. 

وی در مورد لغو قرارداد با بهنام پیش رو کیش هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر سیاسی بخواهد به باشگاه بیاید قدمش روی چشمان ما و او را به باشگاه راه خواهیم داد، اما در کل حرف من این است که من به عنوان قائم مقام باشگاه به پرسپولیس آمدم نه به عنوان قائم مقام سیاسی و تا به امروز به حرمت اینکه سیاسی زندان بود این صحبت‌ها را ارائه نکرده بودم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار