جلالی:

زن ایرانی الگویی ماندگار از زن و مادر را به جهانیان ارائه داده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با صدور پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) را تبریک گفت.

جلالی سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر را تبریک گفتبه گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و زن، این روز را به تمامی زنان و مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

متن کامل پیام جلالی به شرح زیر است:

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت بانوی بزرگواری است که سیره زندگی و رفتاری ایشان، الگویی بی‌بدیل در عرصه زندگی و حضور در جامعه تا دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی به وجود آورده است و تبلور شاخصه ولایت‌مداری حضرت فاطمه زهرا(س) تجلی ارزنده‌ای از حرکت در مسیر ولایت به وجود آورده است.

حضرت فاطمه زهرا(س) با آموزه‌‌های ارزشمند از دامن پیامبر اکرم(ص)، در دوران زدنگی با امام علی (ع) و تربیت فرزندانی چون امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در امتداد مسیر امامت، جلوه‌ای درخشان از ارزش‌های زن و مادر را به جامعه بشری عرضه داشت که با هوشمندی رهبر فقید انقلاب اسلامی این روز، به نام روز زن و مادر نامگذاری شد تا با سرمشق‌گیری زنان و بانوان از بانوی بزرگوار اسلام، این روز به عنوان افتخاری دیگر بر صفحه زندگی زن ایرانی خودنمایی کند.

در دورانی شاهد استفاده ابزاری از زنان در غرب هستیم، زن ایرانی با الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) و با حفظ حجاب، متانت و گوهر خویش در صحنه اجتماع، فرهنگ، ورزش و سیاست الگویی ماندگار از زن و مادر را به جهانیان ارائه داده است.

در چنین روز با برکتی ولادت فرزندی از سلاله پاک دخت نبی مکرم اسلام، سر آغاز پیروزی انقلابی گردید که امروز ندای آن در سرتاسر جهان شنیده می‌شود و لرزه بر اندام مستکبران جهان انداخته است و امتداد مسیر آن نیز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان شده است.

اینجانب با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر و همچنین میلاد رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، این روز را به تمامی زنان و مادران ایران اسلامی تبریک می‌گویم و رجاء واثق دارم که زنان این مرز و بوم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «ملت و دولت، همدلی و همزبانی» نام گرفته است، همچون گذشته نقشی ارزشمند و تأثیرگذار را برعهده خواهند گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار