تیم استقلال که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم ذوب آهن بود در آزادی مقابل شاگردان گل محمدی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز جمعه با انجام 2 مسابقه در تهران و مسجد سلیمان آغاز شد.

** نفت مسجد سلیمان 1 - 1 راه‌ آهن

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ساعت 17:30 در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف تیم راه‌آهن رفت.

داور: حسین زرگر به   مهرداد محمدی (40)؛ سیامک کوهنورد (55)؛ ننزیچ (76)؛ ایران نژاد (72) از راه آهن و تیغ نورد (82)؛ سالارزاده (92) از نفت م.سلیمان اخطار داد و سالارزاده (95) از نفت م.سلیمان را اخراج کرد.

نفت مسجد سلیمان:

گئورگی گئورگیف، سیدجلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، میلاد جعفری (66 فرزاد محمدی)، حسین مالکی، کیوان امرایی، حمزه حدادی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکو(57- رضا درویشی)

سرمربی: بهروز مکوندی

 راه آهن:

ایگور ننزیچ، محسن میرابی، رامین رضاییان، مهرداد محمدی (90 کلاه کج)، سیامک کوهنورد، میلاد محمدی، عباس محمدرضایی (70 خوش هوا)، امین منوچهری، بهادر عبدی، محسن ایران نژاد و مجتبی شیری (62- مارتین موتومبا)

سرمربی: فرهاد کاظمی

دقایق حساس:

دقیقه 6 -  حمله سریع و سانتر نفتی اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه را رقم زد و ضربه سر ملزدینف به تیر دروازه راه آهنی ها برخورد کرد و در برگشت وی مجددا ضربه دیگری را روانه دروازه راه آهنی ها کرد و عکس العمل دیدنی ننزیچ بازهم مانع از گل شدن این موقعیت و ضربه سوم وی را مدافع حریف از روی خط دروازه برگرداندند.

دقیقه 31 – خطرناک ترین حمله راه آهنی ها روی دروازه نفت مسجدسلیمان در این لحظه شکل گرفت و مجتبی شیری در حالیکه با دروازه بان حریف تک به تک شده بود شوت خود را زد ولی گئورگیف به خوبی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 41 – ضربه ایستگاهی نفت را میلاد جعفری از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه راه آهن زد که ننزیچ این توپ را از سه کنج دروازه خود دور کرد.

** 0 – 1 (راه آهن): در حالی که نفتی ها حملاتی را روی دروازه راه آهن داشتند، مهرداد محمدی پشت محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد و با شوتی دیدنی دروازه حریف را باز کرد. گئورگیف نیز با شیرجه بلند به توپ نرسید تا این گل در دقیقه 50 به ثمر برسد.

** 1 – 1 (نفت مسجدسلیمان) : حرکت مالکی درون محوطه جریمه راه آهنی با خطای ایران نژاد روبرو شد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد و این ضربه را بوحمدان به گل اول نفتی ها در دقیقه 72 تبدیل کرد.

دقیقه 78 – امرایی در حالی مدافع پیش روی خود را جاگذاشت و در محوطه جریمه با ننزیچ تک به تک شد و نتوانست از فرصت خود استفاده کند و ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 96 – ضربه ایستگاهی راه آهن را رضائیان زد و این تو با عکس العمل دیدنی گئورگیف دفع شد.

** استقلال 1 - 1 ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 19 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم ذوب آهن  بود.

استقلال:

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، یعقوب کریمی، مجید حسینی (46 محسن کریمی (80 برهانی))، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی، امید ابراهیمی، هاشم بیگ‌زاده، هرایر مگویان و جاسم کرار

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 ذوب آهن:

رشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوز، علی حمام، مهرداد قنبری، مسعود حسن‌زاده، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی (60 رجب زاده)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی


 دقایق حساس:

دقیقه 34: شوت سجاد شهباززاده بعد از برخورد با مدافع ذوبی ها یک کرنر را نصیب ذوب کرد و روی ضربه کرنر کرار هم استقلال نتوانست دروازه مظاهری را با خطر مواجه کند.

دقیقه 46: فرار فخرالدینی پشت مدافعان ذوب، این بازیکن را با مظاهری تک به تک کرد که داور اعلام آفساید کرد.

نیمه اول بدون گل پایان یافت.

دقیقه 55: کاوه رضایی درون محوطه جریمه و در حالی که مدافعان استقلال فشاری روی او نیاورده بودند صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه زد که فروزان به راحتی آن را دفع کرد.

دقیقه 62: ضربه ای که بیگ زاده به سمت دروازه مظاهری نواخته بود با اشتباه مدافعان ذوب توپ را در اختیار امید ابراهیمی قرار داد و کاوه رضایی درون محوطه شش قدم روی این بازیکن مرتکب خطا شد و یک پنالتی نصیب استقلال کرد.

**
استقلال یک ذوب آهن صفر (دقیقه 64، امید ابراهیمی): امید ابراهیمی که موفق شده بود از رضایی پنالتی بگیرد، خودش پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به شکل چیپ وارد دروازه ذوب کرد و نتیجه را به نفع آبی پوشان کرد.

دقیقه 68: جاسم کرار با ضربه بد از پشت محوطه جریمه فرصت را از تیمش برای رسیدن به گل دوم گرفت.

دقیقه 71: بار دیگر کرنر برای ذوب آهن و اینبار ارسال رجب زاده را حسن زاده با اختلاف به بیرون زد.

** استقلال یک ذوب یک (دقیقه 75، دانیال اسماعیل فر): ارسال کرنر مهدی رجب زاده با ضربه سر دقیق اسماعیل فر که در بین راه با مدافع استقلال برخورد کرد درون دروازه آبی پوشان قرار گرفت تا نتیجه به تساوی بکشد.

دقیقه 82: محسن فروزان در دو صحنه پیاپی ناجی تیمش شد و دروازه استقلال را نجات داد.

حواشی:

جوان‌ترین و مسن‌ترین بازیکنان حاضر در زمین با توجه به حضور رضا عنایتی و مجید حسینی در ترکیب استقلال از این تیم هستند.

قبل از شروع این مسابقه امیر قلعه‌نویی به سمت یحیی گل‌محمدی رفت و با سرمربی و کادر فنی تیم ذوب آهن خوش و بش کرد.

وحید طالب‌لو، آرش برهانی و میلاد سلیمان‌فلاح سه بازیکنی بودند که قبل از شروع مسابقه به سمت یحیی گل‌محمدی رفته و با او خوش و بش کردند.

رضا عنایتی و امیر قلعه‌نویی نفراتی بودند که به شدت مورد تشویق طرفداران تیم استقلال قرار گرفتند.

سعید آذری، علی نظری‌جویباری،‌شاهرخ بیانی و ستار همدانی نفراتی هستند که در جایگاه ویژه حضور پیدا کرده‌اند.

حنیف عمران زاده با وجود نیمکت نشینی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.


** امیرحسین صادقی در دقیقه 11 مسابقه با ذوب آهن کارت زرد گرفت و برای بازی با ملوان در هفته بیست و ششم لیگ برتر محروم شد و نمی‌تواند آبی‌پوشان را در بندرانزلی همراهی کند.

** در اواخر نیمه اول دیدار استقلا و ذوب‌آهن یک هوادار وسط زمین پرید و در حالی که نوشته روی پیراهنش را نشان می‌داد برای دقایقی بازی دو تیم را متوقف کرد.

** هاشم بیک‌زاده با کارت زردی که در دقیقه 50 مسابقه با ذوب آهن گرفت نمی‌تواند استقلال را در بازی با ملوان در هفته بیست وششم لیگ برتر همراهی کند و این بازیکن هم محروم شد.


این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.



** جویباری: می‌توانستیم برنده بازی شویم

علی نظری جویباری پس از تساوی یک بر یک استقلال و ذوب‌آهن گفت:‌ بازی بدی نبود. می‌توانست نتیجه بازی به نفع ما باشد و هر 3 امتیاز را بگیریم.

معاون باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:از هواداران می‌خواهم سعه صدر بیشتری داشته باشند تا حداقل سهمیه را بگیریم.


**  گفتگوی جمعی از بازیکنان استقلال با خبرنگاران؛

** مدافع تیم استقلال:رسیدن به قهرمانی روز به روز سخت تر می شود

میلاد فخرالدینی پس از پایان دیدار تیمش برابر ذوب آهن گفت: متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. تلاش می کنیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

وی در مورد واکنش هواداران در جریان بازی امروز گفت:به هر حال هواداران توقع برد دارند ولی ما نتوانستیم ان شاءالله در بازی های بعدی جبران می کنیم.مشکلات در استقلال زیاد است.

فخرالدینی در ادامه افزود:مسائل درون خانواده استقلال باید درون باشگاه حل شود. ان شاءالله این مشکلات حل می شود.

او درباره اینکه آیا قهرمانی برای استقلال از دست رفته است یا نه؛گفت: الان رسیدن به قهرمانی خیلی سخت شده ولی باز هم تلاش می کنیم.

** بیگ زاده: اعتراض هواداران مهم نیست

مدافع چپ ملی پوش استقلال که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اعتراض هواداران گفت : مهم نیست اعتراض می کنند.شرایط قابل درک است به همین راحتی!

**رضایی: اگر پنالتی بود فوتبال را کنار می‌گذارم

کاوه رضایی که در این بازی با خطای پنالتی مواجه شد گفت: من نمی توانستم در آن شرایط روی بازیکن حریف خطای پنالتی کنم و داور اشتباه سوت زد.

وی افزود:حالا اگر می گویند پنالتی بوده حرفی نیست .ثابت شود من خطای پنالتی انجام دادم فوتبال را کنار می گذارم.

**عمران زاده: لطفا دنبال شر نباشید


حنیف عمران زاده در مورد نیمکت نشینی گفت:من مصدوم نبودم و لطفا دنبال شر نباشید.لطفا شر درست نکنید بگذارید این 5 تا بازی هم تمام شود.

او در مورد خصوصی سازی باشگاه استقلال هم گفت:برای استقلال آقای انصاری برای باشگاه ما جلو آمد تا کاری کند اما او را فراری دادند اما دم آقای هدایتی گرم که برای پرسپولیس جلو آمد.

او درباره حضور جیمی جامپ در زمین گفت:این جیمی جامپ از توپ جمع کن های اصفهان است و سابقه دار است.

حنیف ادامه داد:او در یکی از تمرینات ریکاوری ما هم حضور پیدا کرده بود و با آرش کار داشت.او به آرش گفت که رایانه ام را می دهم.او به یارانه می گفت رایانه تا به جایت بازی کنم! باور کنید اگر این استارتی که امروز زد را می دیدیم بعید نبود در ترکیب اصلی این بازی به میدان برود.

وی افزود:با این حال امیدوارم با این استارتی که زده است تیم های لیگ برتری او را دیده باشند و فرصت حضور را پیدا کند.

عمران زاده درباره اینکه چرا جیمی جامپ را که از مقابلش گذشت مهار نکرد بیان داشت:من او را می شناختم.ضمن اینکه دنبال حاشیه سازی هم نیستم.

 انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
قلعه نویی باید تاسف خورد به حالت
آخرین اخبار