قهرمان وزنه برداری جهان گفت: تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده‌ام و آماده حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا هستیم.

آماده حضور در رقابت‌های جهانی هستیم/با وجود طباطبایی شرایط وزنه برداری بهبود یافته استکیانوش رستمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر تمرین‌های سبک انجام می‌دهم تا بدنم آمادگی لازم را پیدا کند که بتوانم تمرین‌های سنگین را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی آمریکا آغاز کنم. 
 
وی با اشاره به رقابت‌های جهانی آمریکا بیان کرد: مسابقات جهانی برای وزنه برداری و هواداران این رشته از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است. این دوره از رقابت‌های جهانی در آمریکا برگزار می‌شود بنابرین کسب مدال طلا در این کشور و بالا بردن پرچم ایران باعث افتخار کشورمان است و من امیدوارم بتوانم نتایج خوبی کسب کنم زیرا این مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو 2016 نیز هست و باید تمام تلاشم را برای به دست آوردن سهمیه انجام دهم.

کیانوش رستمی، در پایان در مورد مشکلات خاطر نشان کرد: از زمانی که طباطبایی سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفته شرایط بهتر شده است. اردوی تیم ملی بزرگسالان هنوز برگزار نشده، اما طباطبایی سعی خود را می‌کند که اتفاق خاصی به وجود نیاید و اردوی بزرگسالان هر چه زودتر انجام شود تا وزنه‌برداران به آمادگی لازم برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار