رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در حالی آغاز می‌شود که خبری از حضور ملی پوشان ایران در این پیکار مهم جهانی نیست.

جای خالی وزنه برداران نوجوان ایرانی در رقابت‌های جهانیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان 2 روز دیگر آغاز می شود اما نوجوانان ملی پوش ایران در این آوردگاه بزرگ حضور ندارند.

فدراسیون وزنه برداران در سال 2015 و زمان ریاست رضازاده اعزام‌های برون مرزی ملی پوشان نوجوانان ایران را لغو کرد که به نظر می رسد مسئولان فدراسیون توجه چندانی به تقویت تیم های پایه که سرمایه‌های ‌آتی وزنه برداری کشور هستند نمی‌کنند.

با توجه به اینکه تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های ‌آ‌سیایی هم حضور نداشت و دیر اعلام شدن تاریخ رقابت ها را مزید علت دانستند و این بار هم در یک رقابت‌ بزرگ شرکت نمی‌کنند وضعیت این تیم در هنوز مشخص نیست.

بر این اساس مسئولان باید توجه بیشتری نسبت به وزنه برداران نوجوان و جوان ایران داشته باشند زیرا آینده وزنه برداری ایران در دست آنها است و باید انگیزه لازم برای تیم‌های پایه انجام شود تا وزنه برداری ایران پشتوانه محکمی در آینده داشته باشد.

شایان ذکر است تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت های جهانی 2013 توانست 6 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به دست بیاورد و عنوان چهارمی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار