مذاکرات خصوصی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و آقای رجب طیب اردوغان روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه ، بلافاصله پس از پایان مراسم استقبال رسمی آغاز شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، مذاکرات خصوصی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و آقای رجب طیب اردوغان روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه ، بلافاصله پس از پایان مراسم استقبال رسمی آغاز شد.

در این مذاکرات که ظهر سه شنبه در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد در حال برگزاری است، مهمترین مسایل مورد علاقه طرفین و موضوعات منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

گفتنی است، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه صبح امروز در صدر هیئتی عالی رتبه وارد فرودگاه مهرآباد شد.

در ادامه برنامه‌های سفر اردوغان به تهران حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی از وی در مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدآباد استقبال کرد.

در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه و معرفی هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور، دکتر روحانی و آقای اردوغان از یگان مستقر در میدان سان دیدند.

شایان ذکر است، مذاکرات دوجانبه ، نشست هیات های عالیرتبه و شورای عالی روابط ایران و ترکیه به ریاست روسای جمهور دوکشور و امضای اسناد همکاری، از جمله برنامه های این سفر است.
اردغان پس از دیدار با مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار