ضیایی با بيان اينكه طرح تحول سلامت با همكاري دولت، مجلس و وزارت بهداشت به خوبي دنبال شده است، گفت: اين طرح اردیبهشت ماه امسال نقد مي‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، امیر حسین ضیایی معاون سابق آموزش وزارت بهداشت در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی جدید این وزارتخانه که در محل وزارت آموزشی جدید این وزارتخانه که در محل وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: طرح تحول سلامت با حمایت‌ دولت‌، مجلس و رهبری تاکنون به خوبی اجرا شده و در اردیبهشت‌ماه سال جاری اين طرح نقد مي‌شود و معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اين زمينه وظیفه پاسخگويي داشته است.

وی افزود: ماموریت معاونت آموزشی وزارت بهداشت حفظ سلامت مردم است و در صورتیکه این معاونت وظیفه دیگری را برعهده داشت، نیازی به همراهی آن با این وزارتخانه نبود از آن طرف نباید خود را از کاروان علم و فناوری دور کرد. 

ضیایی تصریح کرد: سعی کردیم کارها در معاونت آموزشی وزارت بهداشت بر توسعه هدفمند بهداشت متمرکز شود، براين اساس بحث توسعه رشته‌ و مقطع سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی مطرح است، هم اکنون نیاز جامعه به آموزش پزشکی مشخص شده و متغیرهای زیادی برای‌ آن وجود دارد.

وی با اشاره به تحول پذیرش دستیار بالینی عنوان کرد: طرح تحول پذیرش دستیار بالینی که در سال گذشته صورت گرفته بود از سال 95 اجرایی خواهد شد، همچنین در این معاونت برای نخستین بار برگزاری آزمون در آخر دوره دکترای حرفه‌ای طراحی شد که در آن دانشجویان نظر انجام کار عملی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. از سال آینده با پایان امسال اجرایی می‌شود. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار