وزیر بهداشت در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:

چشم انتظار عملیاتی شدن طرح‌‌های توانبخشی هستیم

قاضي زاده هاشمی گفت: ایجاد طرح های جدید عملیاتی توانبخشی از سوی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در کنار هلال احمر و با مشارکت فکری دکتر خرم خورشید و دکتر ضیایی می‌توانند نقش بسزایی در حوزه توانبخشی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید نوروزی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: درست است دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کمتر از سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران درگیر طرح تحول بوده است اما امیدواریم در ادامه مسیر این دانشگاه نیز برای پیشبرد اهداف نظام سلامت با ما سهیم شوند و در ارائه خدمات به دولت گامهای موثری بردارد. 

هاشمی گفت: امیدواریم در سال 94 با توجه به توانمندی این دانشگاه با انرژی بیشتری به استمرار طرح تحول بپردازیم و شاهد مشارکت این دانشگاه باشیم. 

وی در خصوص این طرح تحول سلامت افزود: هیچ طرحی بدون اشکال نیست و در نظر بگیرید و با حدود 430 هزار پرسنل وزارت بهداشت که طی مدت یکسال چند هزار نفر به آن اضافه شد که آنان نیز زمینه ارائه خدمات را نداشتند و نیازمند آموزش، پژوهش و مهارت بودند شاهد توفیقاتی در این طرح نیز بودیم. 

هاشمی در ادامه افزود: رضایت‌مندی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، دولت و مجلس، نقاط قوت این طرح است هر چند این طرح بدون عیب نیست و امیدواریم با مشارکت همگان این طرح در ارتقای نظام سلامت گام مهمی بردارد. 

ارتقای آموزش و بهداشت اتفاق مهم سال جدید 

هاشمی در ادامه ارتقای آموزش و بهداشت و اصلاح زیر ساخت‌ها جهت ارائه هر چه بیشتر خدمات را از اتفاقات مهم وزارت بهداشت عنوان كرد. 

وی در پایان گفت: امیدواریم با کمک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در کنار سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران شاهد ارتقای خدمات سلامت به مردم باشیم زیرا سلامت سهم همه مردم است و ما متولیان این عرصه هستیم.




انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار