رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست استان آذربایجان شرقی گفت: طرح گلبرگ با همکاری و هماهنگی اداره امور اوقاف خیریه در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

حمید قاسمی‌، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط‌زیست باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح گلبرگ در استان اظهار کرد: طرح گلبرگ با هماهنگی اداره امور اوقاف خیریه در امام‌زادگان و بقاع متبرکه با همکاری و مشارکت خدام امام‌زاده‌ها و روحانیون اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت: طرح گلبرگ شامل بسته‌های فرهنگی و زیست محیطی است که این بسته‌ها شامل شناسایی امام‌زادگان، معرفی احادیث و روایات در حوزه محیط‌زیست، بنرهای آموزشی محیط‌زیستی، آموزش چهره به چهره و ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست استان آذربایجان شرقی در رابطه با هدف از همکاری اداره حفافظت محیط‌زیست با اداره امور اوقاف خیریه تصریح کرد: از آن جایی که بیشتر امام‌زاده‌ها در استان در دل طبیعت واقع هستند، مأموران اداره حفاظت محیط‌زیست در امام ‌زاده‌ها مستقر هستند و زائران بروشورهای آموزشی ارائه می‌دهند.

قاسمی در پایان اظهار کرد: اجرای طرح گلبرگ در سال 94 با سرعت بالاتری اجرا می‌شود همچنین در تابستان کلاس‌های آموزشی در خصوص نحوه برخورد با محیط‌زیست برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار