سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر، از بیش از یک هزار و 400 مورد بازرسی در طرح نظارتی نوروز 94 در شهرستان اهر خبر داد.

عیسی فتح الله زاده، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: طرح نظارتی نوروز ۹۴ از پانزدهم اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید اجرا شد که در مجموع و در طی یک ماه اجرای طرح، تعداد یک هزار و 431 مورد بازرسی توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان اهر انجام و پس از بررسی های صورت گرفته برای ۵۰ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده و به مراجع زیربط معرفی شدند.

وی، افزود: تعداد ۲۸مورد از بازرسی ها نیز با همکاری ادارات دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، اداره غله، فرمانداری و پایانه حمل و نقل از قسمت های مختلف فعال در شهرستان اهر انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر، همچنین از رسیدگی به تعداد ۳۵ مورد گزارش مردمی واصله به واحد ستاد خبری این اداره توسط شهروندان عزیز اهری (تلفن ۱۲۴) خبر داد.

فتح الله زاده، از شهروندان و ناظرین افتخاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر، که در اطلاع رسانی و کشف تخلف در این طرح نظارتی همکاری داشتند تشکر نمود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.