تحقق توسعه ی پایدار مستلزم وجود امنیت و حضور همه جانبه ی پلیس است.

استاندار گیلان در حاشیه دیدار فرمانده و جمعی از افسران ارشد انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت گفت: امنیت يکي از ارکان توسعه پايدار در کشور است و پليس به عنوان حافظان امنيت نقش تاثيرگذاري در رشد اقتصادی کشور دارد.

 محمد علی نجفی با بیان اینکه عمده ی برنامه های دولت بر محور توسعه ی همه جانبه و رونق اقتصاد استوار است تصریح کرد : برای نیل به این هدف نیروی انتظامی رسالت سنگینی برعهده دارد.                                                                                وي همچنین کاهش 14 درصدی تلفات ناشی از سوانح رانندگی گیلان در سال گذشته را مصداق بارزی برای موفقیت پلیس در روند ایفای ماموریتهای ذاتی آن برشمرد و گفت : آمار عملکرد نیروی انتظامی گیلان در سایر بخشها از قبیل مبارزه با قاچاق مواد مخدر – انواع جرایم اخلاقی  و ناهنجاریهای اجتماعی نیز بیانگر ارتقاء عملکرد پلیس گیلان است.

سردار قائد رحمتی فرمانده انتظامی گیلان نیز در این نشست گزارشی از عمده ترین فعالیتهای یکسال گذشته ی پلیس در استان ارایه کرد و گفت: یگانهای مختلف نیروی انتظامی در ایفای وظایف محوله ی خویش در تمامی حوزه های انتظامی ، امنیتی و اجتماعی پیشرفتهای صعودی و برنامه محور داشته اند و این روند در سال 94 نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.