با توجه به بهانه‌های متعدد کرار؛

مهره حاشیه‌ای آبی پوشان برابر ذوب آهن قرار می‌گیرد؟

با توجه به رفتارهای کرار بازیکن حاشیه ساز آبی پوشان باید دید وی در بازی ذوب آهن حضور پیدا می‌کند یا به دنبال بهانه جدیدی است.

مهره حاشیه‌ای آبی پوشان برابر ذوب آهن قرار می‌گیرد؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این طور به نظر می رسد جاسم کرار همچنان برای آبی پوشان دردسر ساز است و حاضر  نیست که  به خاطر این تیم رفتارهای خود را کنار بگذارد. 

همان طور که می‌دانید بازیکن عراقی آبی پوشان در بازی مقابل تیم فوتبال سپاسی دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد و در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز این بازیکن را در سه بازی بعدی تیم محروم کرد اما کرار همچنان با بهانه‌های مختلف در صدد جنجال سازی است، همچنین این بازیکن در تمرین امروز استقلالی‌ها شرکت نکرده و به بهانه عدم دریافت مطالبات مالی از حضور در زمین تمرین سرباز زده است، از طرف دیگر کرار باید روز شنبه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شود تا توضیحاتی درباره مصاحبه جنجالی و بحث برانگیز اخیرش ارائه دهد تا کمیته اخلاق در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ نماید. 

با توجه به اتفاقات پیش آمده و بهانه‌هایی که کرار گاه و بی گاه مطرح می‌کند باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این بازیکن در بازی مقابل ذوب آهن به میدان می‌رود یا دوباره مسائلی حاشیه‌ای دیگری را به میان می‌‌آورد و از رفتن به زمین بازی امتناع می‌کند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار