تیم پاس همدان در اولین بازی خود درسال 94 در لیگ دسته یک، ساعت 16:30امروز به مصاف تیم راهیان کرمانشاه می رود.

مربی تیم پاس همدان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان گفت: تیم پاس همدان پس از طی فراز و نشیب های بسیاری در سال 93 توانست به همراه مس رفسنجان در صدر جدول گروه یک قرار گیرد وتنها به علت تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت.


پور مسلمی با بیان اینکه این تیم در سال جدید سه بازی مهم را پیش رو دارد افزود: در اولین بازی سال جدید، پاس همدان مهمان تیم راهیان کرمانشاه است.


وی با بیان اینکه بازی دوم پاس همدان در مقابل پارسه تهران است ادامه داد: پاس همدان در سومین بازی خود به مصاف تیم فولاد یزد می رود که این بازی در همدان برگزار خواهد شد.


مربی تیم پاس همدان با بیان اینکه چند تیم شانس قهرمانی و صعود دارند خاطرنشان کرد: سعی می کنیم به عنوان تیم اول گروه به لیگ برتر راه پیدا کنیم  تا انتظار چندساله هواداران را پایان دهیم.


پور مسلمی با اشاره به بازی امروز این تیم نیز گفت: وحید محمدی به علت سه کارته بودن از این بازی محروم بوده و صادق کریمی کاپیتان تیم نیز به علت مصدومیت در مدت یک ماه گذشته از تمرینات دور بوده است.


وی شانس صعود پاس همدان به لیگ برتر را بالا دانست و تصریح کرد:قرار گرفتن در صدر جدول و صعود به لیگ برتر موفقیتی است که لازمه آن کسب حداکثر امتیاز از سه بازی آینده است.


گفتنی است :تیم فوتبال پاس همدان امروز در چارچوب هفته نوزدهم جام آزادگان از ساعت 16:30 در ورزشگاه کارگران کرمانشاه به مصاف تیم راهیان این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: همدان ، پاس ، صعود ، لیگ ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.