مدیر عامل باشگاه الوند همدان از کناره‌گیری تیم فوتبال این باشگاه برای همیشه از فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بهرام یدی امروز در همدان ضمن تأیید خبر کناره‌گیری تیم الوند از تمام مسابقات ورزشی اظهار داشت: بنده به عنوان مدیرعامل و علی سیفی‌زراعی رئیس هیئت مدیره برای حفظ و سربلندی آبروی فوتبال همدان هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم.

وی افزود: در طول دو سال و نیمی که در لیگ‌های دسته دوم و اول تیمداری کردیم مشکلات بسیار را با صداقت‌گفتاری و اینکه خودمان اهل فوتبال بودیم متحمل شدیم، اما در همدان کار کردن بسیار مشکل شده است.

مدیر عامل باشگاه الوند همدان با اشاره به اینکه در طول این مدت هزینه زیادی برای صعود به لیگ یک و همچنین ماندن در کورس قهرمانی در گروه در سال گذشته پرداخته شده است، یادآور شد: عاشقانه و فقط برای آبروی فوتبال همدان وارد گود تیمداری شدیم و از این عشقی که به شهرمان داشتیم از مسئولان ارشد استان با بی‌مهری جواب گرفتیم.

به گفته وی؛ نامه محرمانه‌ای که به استاندار همدان در مورد وضعیت مالی و مشکلات باشگاه داده شده بی‌جواب مانده و اعضای هیئت مدیره باشگاه که از مدیران ارشد و دست‌اندکاران سیاسی استان محسوب می‌شوند در چند روز اخیر هیچ همکاری حتی با تلفن هم نداشتند.

یدی با اشاره به اینکه رئیس هیئت مدیره و همراهان از وضعیت موجود در سطح استان و برخورد مدیران ارشد به اتفاق از سه هفته قبل مبنی بر کناره‌گیری از مسابقات را داشتند، تصریح کرد: در حال حاضر و بررسی شرایط موجود استان انصراف از مسابقات لیگ دسته یک کشور بهترین تصمیم است که با مشورت دوستان و مشاوران که صادقانه کنار تیم ما به نقطه‌نظر و جمع بندی رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: در این مدت روی بد فوتبال ایران که فقط بعضی شنونده آن هستند را به وضوح دیدیم و حس کردیم که فوتبال ایران ناپاکی زیادی دارد تا سلامت و درستی و این برای بخش خصوصی که عاشقانه پای‌ کار آمده دردآورتر است.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان ابراز داشت: امسال با کمک همه دوستان و نظر مستقیم کادر فنی تیمی را آماده حضور در لیگ دسته یک کردیم که اگر مدعی صعود نباشد شک نکنید پدیده این فصل رقابت‌های لیگ آزادگان خواهد بود.

وی افزود: اما در وقت باقی مانده نقل و انتقالات با بازیکنی که با ما اخلاقاً 100 میلیون تومان توافق کرده با سه برابر قیمت پیشنهاد می‌دهند و این کار غیراخلاقی در کنار گوش خودمان اتفاق می‌افتد و این برای فوتبالی که دم از پاکی آن میزیم مایه شرمساری است.

یدی مبنی بر اینکه آیا این یک مانور تبلیغاتی و رسانه‌ای است و انصراف از لیگ صرفاً یک هشدار جدی به مسئولان است یا خیر؟ تصریح کرد: ما بدون چشمداشت مالی از کسی یا جایی پاشنه‌ کشیده آمدیم تا خدمتی به فوتبال و جوانان شهرمان شود اما دیگر تحمل بی‌مهری مسئولان را نداشته و نداریم و تصمیم انصراف خردجمعی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم کناره‌گیری آخرین تیر ما و به معنی سرریز شدن کاسه صبر ما بود و در این فاصله کمی که تا شروع مسابقات وقت داریم این موضوع را رسانه‌ای کردیم تا دیگر جای دلخوری نباشد./ج1

برچسب ها: انصراف ، لیگ ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.