مایکروسافت پاورپوینت وب دوستانه‌تر می‌سازد

غول نرم افزار همچنان به خرید شرکت برای تقویت برنامه‌های اداری و خدمات آن ادامه می‌دهد.

به گزار خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، مایکروسافت ، live loop و فناوری‌اش را برای به اشتراک گذاشتن هر چه آسانتر ارائه آنلاین پاورپوینت حاصل آورده است.

غول نرم افزار هیچ یک از جزئیات مالی را آشکار نکرده اما معامله را از طریق ایمیل تأیید نموده و اعلام کرده که تیم live loop  در ایجاد همکاری بزرگ در سراسر برنامه‌های دفتری به عنوان بخشی از استراتژی شرکت برای دوباره نویسی بهره وری کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مایکروسافت بروز نمی‌هد چه برنامه‌ای با live Ioop دارد. با این حال تناسب کسب و طرح آن برای ایجاد برنامه‌های live loop و خدمات آن در بسیاری دستگاه‌های ممکن صرف نظر از سیستم عامل os به خوبی صورت گرفته است. تکنولوژی live loop فایل‌های پاورپوینت را با توجه به وب سایت شرکت به Url ها تبدیل می‌کند تا بتوان فایل‌ها را از کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند بدون نیاز به نصب نرم افزار، به نمایش درآورد. بنابر این به جای داشتن ایمیل برای کنفرانس‌های بزرگ همکاران و یا استفاده از یک سرویس جلسه‌ی آنلاین، کاربران می‌توانند یک URL را برای شروع یک جلسه‌ی آنلاین به اشتراک بگذارند.

 مشخصات هر کس در اسلاید حضار به صورت هماهنگ نمایش داده می‌شود و ارائه در هر زمان می‌تواند به روز رسانی شود.

Live loop خدمات خود را در 24 آوریل خواهد بست. در آن تاریخ همه‌ی سخنرانی‌ها و داده‌های کاربر به طور دائم حذف خواهد شد پس کاربران هر چیزی را که می‌خواهند از live loop بازیابی کنند باید قبل از آن تاریخ دانلود شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار