مشهد؛

برگزاری کنسرت موسيقی در مشهد منوط به نظر شورای فرهنگ عمومی

اجرای زنده کنسرت موسیقی در مشهد منوط به نظر شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد؛ سرپرست اداره موسیقی خراسان رضوی گفت: در این ارتباط شیوه نامه برگزاری کنسرت در مشهد به شورای فرهنگ عمومی این استان ارسال و در آن شرایط خاص، اجرای موسیقی و دغدغه های مختلف در نظر گرفته می شود .

محسن سمیع با اشاره به برنامه ای ویژه برای اجرای موسیقی سنتی و پاپ در مشهد افزود: در صورتی که شیوه نامه اجرای موسیقی در شورای فرهنگی عمومی خراسان رضوی به تصویب برسد، مشکلی برای اجرای موسیقی زنده در مشهد نخواهیم داشت .

وی همچنین به فعالیت کارگاههای موسیقی در مشهد اشاره کرد و گفت: این کارگاهها با حضور استادان برجسته موسیقی کشور در مشهد در حال برگزاری است و در آنها علاقه مندان با نظرات کارشناسانه آشنا می شوند.

سرپرست اداره موسیقی خراسان رضوی افزود: درخواستهایی از شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور، کاشمر و چناران برای اجرای موسیقی ارائه شده که هم اکنون در حال بررسی است و پس از صدور مجوز ، کنسرتهای موسیقی اجرا خواهند شد.

محسن سمیع گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نظر دارد تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری کنسرتهای موسیقی در نظر بگیرد تا مشکلاتی که در گذشته برای برخی از خوانندگان به وجود آمد تکرار نشود.

25 آموزشگاه موسیقی و 5 شرکت تولید و تکثیر آثار موسیقایی در استان خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.