مدیر تیم فوتبال امید گفت: کادر فنی تیم امید باید درباره علت اصلی توقف برابر امید عربستان پاسخگو باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛حبیب کاشانی افزود :تیم فوتبال امید در سه ماه فعالیت توانست در عین شایستگی بعنوان تیم دوم به مرحله بعدی رقابتهای انتخابی المپیک راه یابد تیمی که 50 درصد از بازیکنانش در دوره جدید شناسایی و در تیم امید بکار گرفته شدند.

مدیر تیم فوتبال امید گفت:در حالیکه همه بخش های مرتبط و غیر مرتبط با تیم فوتبال امید همکاری کردند اما متاسفانه نتیجه دلخواه در مسابقه آخر برابر امید عربستان گرفته نشد بنابراین من بعنوان خدمتگزار تیم از مردم عذرخواهی می کنم .

کاشانی درباره ادامه مسیر صعود به المپیک 2016 ریو هم گفت : برنامه ای را تدوین کرده ایم که در آن اردوها و مسابقات تدارکاتی دیده شده است .

مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به برخی ناهماهنگی ها پیش از برگزاری مرحله نخست انتخابی المپیک افزود : در آن زمان مشکلات زیادی داشتیم تا برنامه ها را با سازمان لیگ و تیم ملی بزرگسالان هماهنگ کنیم اما در این مرحله فرصت داریم تا باهماهنگی بهتر برنامه های خود را اجرایی کنیم .

کاشانی از تهیه فهرست 50 نفره بازیکنان تیم فوتبال امید و ارائه آن به afc خبر داد و گفت : در صورت نیاز و بروز هر اتفاقی می توان با ارائه استدلال افرادی را به این فهرست اضافه و یا از ان کم کنیم .

مدیر تیم فوتبال امید افزود : از آنجایی که بر اساس قوانین تیم های ملی فقط در روز های فیفا می توانند بازیکنانشان را در اختیار داشته باشند  تیم فوتبال امید در سه مقطع زمانی بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت .


انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، تیم ، ملی ، امید ، عربستان ، شکست ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار