مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط حاکم این روزهای پرسپولیس گفت: می‌دانم چه بگویم نتیجه‌ای که رقم خورد به دور از شأن هواداران بود.

محسن بنگر مدافع پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هوادار پرسپولیس در سال 93 روزگار خوبی را سپری نکرد و نتایجی رقم نخورد که هوادار خوشحال شود، همه امیدوارم بودیم با یک پیروزی مقابل راه آهن هم ناکامی‌های سال گدشته را پایان دهیم، اما متاسفانه مقابل تیم قعر نشین هم ناکام بودیم. 
 
بنگر در ادامه عنوان کرد:‌ من به عنوان یکی از بازیکنان پرسپولیسی هیچ کم کاری در تیم نمی‌بینم و تعجب می‌کنم که درخشان حرف از این که بعضی‌ها خط می‌گیرند را مطرح می‌کند به طور حتم وی هم از این نتیجه و فشار سنگین هواداران ناراحت بوده که چنین حرفی زده است و گر نه در پرسپولیس اتحاد و هم دلی حرف اول را می‌زند و هیچ کسی برای موفقیت از کوچکترین تلاشی دریغ نمی کند، واقعا نمی‌دانم مقصر این ناکامی‌ها کیست، شاید یک شوک تاثیر گذار باشد و تغییری در روند پرسپولیس ایجاد کند. 
 
وی با اشاره به اقدام سوشا مکانی مبنی بر ترک اردو گفت: اقدام سوشا دور از عرف بود اما این موضوع داخلی است و به طور حتم مسئولان و کادر فنی این موضوع را به راحتی برطرف خواهند کرد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال دلیلی ندارد بگذاریم دشمنان ما از این موضوع برایمان حاشیه درست کند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بنگر ، پرسپولیس ، مکانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار