سرخابی‌ها زیر ذره‌بین

بازیکنان استقلال و پرسپولیس زیر ذره‌بین قرار گرفته و چند خطی راجع به آن‌ها می‌خوانید.

سرخابی‌ها زیر ذره‌بینبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، چند تن از بازیکنان سرخابی‌ها را در اینجا مورد بررسی قرار دادیم.

*محسن فروزان:
دروازه‌بانی که در طول هفته‌های لیگ برتر به دفعات دروازه‌اش باز شد اما اصلا فکر نمی‌کرد به تیم ملی ایران دعوت شود و حتی با ملی پوشان ایران به مسابقات جام ملت‌های آسیا برود. البته وی از نیم فصل دوم با حضور طالبلو برای دوری از نیمکت نشینی تلاشش را بیشتر کرد تا از اردوی تیم ملی در اتریش جا نماند.

*حنیف عمران‌زاده:
برخلاف سال‌های گذشته عمران‌زاده حاشیه‌اش را کاهش داده و بیشتر در زمین با بازیکنان شوخی می‌کند و در کمپ حجازی حین تمرین با هم تیمی‌های خود جلسه می‌گذارد و از خاطراتش می‌گوید. این مدافع بلند قامت در اکثر رقابت‌ها مهاجم هم می‌شود و همین موضوع بهانه‌ای است برای ایجاد شوخی او با عنایتی و برهانی که به نوع خود جالب است.

*خسرو حیدری:
خسرو سال خوبی را در تیم ملی سپری نکرد و با حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی به یک نیمکت نشین تبدیل شد. البته او در استقلال یک مهره حساب می‌شود و با پاس‌های رو به جلویش کار مدافعان حریف را سخت می‌کند.

*سجاد شهباززاده:
کمتر کسی فکر می‌کرد مهاجم جوان استقلال آقای گل تیم و یا حتی لیگ برتر شود این بازیکن با حضورش در ترکیب آبی پوشان جا را برای دیگر مهاجمان تنگ کرده و به ستاره استقلال تبدیل شده است هر چند وی به امید دعوت به تیم ملی در تیمش می‌درخشد تا شاید در کنار آزمون و قوچان‌نژاد بازی کند.

*وحید طالب‌لو:
به استقلال آمد تا دوران ناکامی‌اش در لیگ برتر را جبران کند هر چند به تیم‌های لیگ برتری ملحق شد اما هیچ تیمی جای استقلال را برایش پر نمی‌کرد و به همین خاطر ترجیح داد آبی‌پوش شود تا در کنار هم تیمی‌های سابق خود توپ بزند.

*رضا عنایتی:
مهاجمی که اگر 10 سال دیگر هم فوتبال بازی کند سرحال و قبراق خواهد بود. همین الان که به استقلال خانه اصلی‌اش بازگشته به فکر بالا بردن آمادگی‌اش است و حالا حالاها از فوتبال خداحافظی نمی‌کند. عنایتی تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در خط حمله بوده است.

*جاسم کرار:
این بازیکن عراقی سرش درد می‌کند برای درست کردن حاشیه برای استقلال و اگر آنقدر که ذهنش را روی حاشیه بیرون از زمین متمرکز کرده به فکر بازی‌های استقلال بود شاگردان قلعه‌نویی قهرمان لیگ شده بودند.

*امیرحسین صادقی:
هر چند از بازگشت برخی بازیکنان به استقلال خوشحال شد اما فکر نمی‌کرد بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی بازو بند کاپیتانی را پس بدهد. البته خودش می‌گوید بازو بند کاپیتانی برایش مهم نیست و فقط به فکر پیروزی استقلال است.

*سوشا مکانی:
با گل‌های مدرسه‌ای که در برخی بازی‌ها خود کمتر کسی فکر می‌کرد درخشان از او در دروازه پرسپولیس استفاده کند با این حال سرمربی سرخپوشان به مکانی اعتماد و حتی نیلسون را از لیست خود حذف کرد تا فرصت بیشتری به این گلر بدهد.

*رضا نورمحمدی:
این مدافع برخلاف تمام مشکلاتی که داشت ترجیح داد نیم فصل از پرسپولیس جدا نشود و خط دفاع سرخپوشان را تکمیل کند. نورمحمدی حتی چندین بار با مسئولان باشگاه به صورت جدی گفتگو کرد و در نهایت وی قراردادش را فسخ نکرد با بی‌پولی باشگاه سوخت و ساخت البته تنها نورمحمدی نبود که از این مسئله رنج می‌برد.

*محسن بنگر:
بی‌‌شک بنگر جزو بازیکنان متعصب پرسپولیس است و هم بیرون و هم درون بازیکنان را حمایت می‌کند و او با سن و سالی که دارد بزرگ تیم محسوب می‌شود و سرخپوشان از حرفش پیروی می‌کنند. جای این بازیکن کنار سید جلال حسینی در خط دفاع تیم ملی خالی است و هم چنان امیدوار است سرمربیان تیم ملی نیم نگاهی به او داشته باشند.

*تادئو:
مهاجم برزیلی پرسپولیس با 10 کیلو اضافه وزن با این تیم قرارداد بست اما مربیان آنقدر وی را تحت فشار گذاشتند و برنامه‌های غذایی دادند که در طول 40 روز تا در 10 کیلو گرم وزن کم کرد و به شرایط ایده‌آل رسید البته کارشناسان معتقدند این بازیکن در حد پرسپولیس نیست و گزینه‌های بهتری می‌توانستند جای او جذب شوند.

*فرناندو گابریل:
هافبک مهاجم پرسپولیس خیلی زود توانست خودش را در ترکیب تیم ثابت کند و با عملکردش به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تبدیل شد و برخلاف تادو، گابریل بهترین خرید پرسپولیس در نیم فصل دوم از سهیمه اروپایی بود.

*افشین اسماعیل‌زاده:
این بازیکن جوان با صحبت‌هایی که در رختکن در مورد باخت پرسپولیس مقابل ذوب آهن کرد از تیم اخراج شد اما مجددا به جمع سرخپوشان بازگشت. اسماعیل‌زاده معتقد است آینده درخشانی در انتظارش است.

*مهدی طارمی:
مهاجم ایران جوان بوشهر که با درخشش در لیگ برتر به بازیکن کلیدی در پرسپولیس تبدیل شد و حتی قراردادش را 2 برابر کردند و مطمئنا باشگاه برای سال آینده هم روی این مهاجم حساب باز کرده است.

*محمد نوری:
هافبک خلاق و طراح پرسپولیس با بازی‌های که می‌کند پاسخی است به کی‌روش که وی را از لیست تیم ملی خارج کرد و او همچنان جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس است و حضور او در ترکیب سرخپوشان وزنه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار