سرمربی باشگاه چلسی بر این باور است که هر بازیکنی دارای ارزش است و نمی‌توان کسی را با زور و اجبار در تیم نگه داشت.

مورینیو: هر بازیکنی ارزشمند استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحیم استرلینگ بازیکن باشگاه لیورپول پیشنهاد تمدید قرارداد لیورپول را رد کرد و مدعی شد که برای تمدید قرارداد با سرخ پوشان بندر لیورپورل نیازمند است که با تعامل و درایت بیشتری تصمیم گیری کند و فعلا عجله ای  برای این کار ندارد.
 
اما خوزه در این میان خوزه مورینیو که خواهان جذب رحیم استرلینگ است و به این بازیکن چراغ سبز نشان داده است، بر این باور است که هر بازیکنی دارای ارزش و اعتبار است و نمی‌توان کسی را به زور نگه داشت. 
 
وی در این خصوص گفت: من بازیکنانی که نمی خواهند در باشگاهشان بازی کنند را دوست ندارم، عقیده من این است که هر بازیکنی دارای ارزش و اعتبار است، این اهمیت ندارد که آن بازیکن چه کسی است، هر بازیکنی دارای ارزش و اهمیت است، به طور مثال ما می توانیم در مورد ادن آزارد صحبت کنیم چرا که او به تازگی قراردادش را با ما تمدید کرد. آیا من می خواستم که او از چلسی برود؟ اگر او می خواست برود و از باشگاه برود هیچ مشکلی نداشت،‌ما در مورد آزارد که بازیکن فوق العاده ای در لیگ پریمیر انگلیس است صحبت می کنم اما من در مورد بازیکنان معمولی صحبت می کنم و این مسئله در مورد تمام بازیکنان صدق می کند چرا که همه بازیکنان دارای ارزش و اعتبار ویژه ای هستند، من همیشه با مربیانی مواجه می شوم که فلسفه متفاوتی در مربیگری دارند و بر این باور هستند که بازیکنان را به هر قیمتی باید نگه داشت،‌اما بعد چه اتفاقی رخ می دهد. 
 
گفتنی است، براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول اصرار دارد که به هر قیمتی که شده رحیم استرلینگ را باید در لیورپول نگه داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار