آزارد، مظلوم‌ترین بازیکن لیگ جزیره!

یکی از بازیکنان لیگ برتر انگلیس در معرض بیشترین خطا قرار دارد.

آزارد، مظلوم‌ترین بازیکن لیگ جزیره!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ادن آزارد ستاره بلژیکی تیم چلسی بازیکنی است که بیشترین خطا در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا روی وی صورت گرفته است.

آزارد با 102 بار خطا به نوعی مظلوم ترین بازیکن لیگ جزیره به شمار می آید. این ستاره بلژیکی در این فصل 74 بار هدف بازیکنان حریف قرار گرفته است، یعنی 14 برابر رحیم استرلینگ ستاره تیم لیورپول. این ستاره در طول بازی چلسی و پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، 9 بار هدف بازیکنان پی اس جی قرار گرفت.

خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است، آزارد در انگلیس و خارج از آن به طور عمدی مورد هدف قرار می گیرد.

وی در این خصوص گفت: خطا همیشه در فوتبال وجود دارد، یعنی در واقع خطا بخشی از فوتبال است. اما گاهی اوقات بعضی از خطاها استراتژیک هستند و متاسفانه داوران متوجه نمی شوند. باید به داورها گوشزد شود که تمرکز بیشتری بر روی اینگونه خطاها داشته باشند. در برخی از مواقع خطاهایی که کوچک به نظر می رسند، در سرنوشت یک تیم تاثیر زیادی می گذارد. به عنوان مثال در جهان فوتبال بازیکنانی وجود دارند که در مهار ضدحملات و خطا بر روی بازیکنان مهاجم حرفه ای عمل می کنند. تیمی در حال ضد حمله است و بازیکنی با یک خطای کوچک تیمش را نجات می دهد، بنابراین بعضی از خطاها سرنوشت ساز هستند.

سرمربی پرتغالی در ادامه افزود: آزارد یکی از بازیکنان با ارزش تیم است، به همین دلیل من به او گفته ام از ساق بندهای بلندی استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار