قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مادران و همسران شهید الگوی نمونه همسران و مادران ما در راه ولایت مداری هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم مادران و همسران شهید امروز صبح (شنبه) با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع)، اظهار کرد: حضرت ام البنین(ع) همسر شهید و مادر چهار شهید بزرگوار علی رغم اینکه مادر 4 شهید بود، به دنبال فداکاری و شهادت و ترجیح دادن راه ولایت و امامت بودند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران این مادران را الگوی نمونه همسران و مادران ما دانست و تصریح کرد: مادرانی که فرزندان مجاهد تربیت کردند، پس از شهادت فرزندانشان، استقامت و پایداری کردند.

سردار انصاری با تاکید بر وظیفه عینی و قدردانی از ایثارگران به ویژه شهدا، افزود: آبرو دادن به انقلاب باعث شده تا نظام سلطه حقوق هسته‌ای ایران را به رسمیت بشناسد چرا که در خط مقاومت مادران و همسران شهدا و مومنان این استقامت را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: دیروز در صحنه‌های مقاومت، شهدا فداکاری کرده‌اند و امروز در صحنه‌های دانشگاهی و فیزیکی جوانان ما به تبعیت از شهیدان بزرگوار این مقاومت و ایستادگی را انجام می‌دهند.

سردار انصاری تاکید کرد: ایران ششمین قدرت موشکی جهان است که به برکت ایثار و فداکاری شهیدان به وجود آمده است.

لازم به ذکر است؛ در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهید، از سه مادر شهید که همسر شهید نیز بوده‌اند، قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: همسران ، مادران ، شهید ، انصاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار