مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه افزایش بوستان جزو اولویتهای اصلی شهرداری تهران است گفت: به همین منظور بوستان چهارباغ سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

بوستان چهارباغ سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد
علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستانه و فضای سبز شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش بوستانها در شهر تهران اظهار کرد: به منظور کاهش آلودگی هوا این سازمان اقدام به احداث بوستان در بیشتر مناطق پایتخت کرده است.

وی ادامه داد: در سال جاری 59 بوستان در سطوح محله‌ای ناحیه‌ای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سطح مناطق 22  به پایان رسیده بوستانهای دیگری نیز در دست احداث است.

مختاری با اشاره به پروژ‌ه‌های در دست اجرای سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران تصریح کرد: طراحی و احداث بوستانه باغ ملک در منطقه 1 باغ گلها در محدوده منطقه یک دوستدار کودک در محدوده منطقه 18 دانش‌ و طبیعت و ایرانیان در منطقه 19 بانوان لویزان در محدوده منطقه 4 فن‌آوری در محدوده منطقه 15 جزو بوستانها هستند.

مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران اضافه کرد : همچنین بوستان چهار باغ (بهشت ایمان آفرینش دانش) در اراضی مصلای امام خمینی (ره) جزو بوستانهاهای در دست احداث است که در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در راستای جلب رضایت شهروندی و کاهش آلودگی هوای پایتخت از هیچ گونه تلاش فروگذاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار