محمد قاصد اشرفی گفت: امیدوارم مسئولان تمام اهالی سینما و صنوف را به یک چشم نگاه کنند. اگر تبعیض از بین برود چون سینمای نجیبی داریم به واسطه آن می‌توان شاهد سینمایی موفق و رو به رشد باشیم.

محمد قاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران در خصوص سینمای ایران در سال 93 در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: چون خودم با سینما و گیشه در ارتباط هستم، سال 93 را سال موفقی در گیشه می‌دانم زیرا فیلمها توانستند مخاطبان بیشتری را جذب کنند. فیلم‌هایی مثل "شهر موشها2"، "رستم و سهراب" و ... که فیلمهای کودک بودند هم با خانواده‌ها و مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباط خوبی برقرار کرد.

وی افزود: کودکان آینده ما هستند، باید با ساخت فیلمهای خوب و قصه‌گویی برای سنین مختلف سطح فرهنگی را بالا ببریم و به واسطه آن فرهنگ سازی کنیم و در این زمینه تمامی اهالی سینما دخیل هستند.

قاصد اشرفی تصریح کرد: بدترین اتفاق زندگی‌ام که 11 سال است درگیر آن هستم این است که یک فرد نابابی حقوقی را از من سلب کرده و سالهای زیادی است درگیر این موضوع شده‌ام کسی که به ناحق وارد زندگی من شده و دردسرساز شده است.

وی بیان کرد: امیدوارم سینما درسال جدید گیشه خوبی داشته باشد و تفاهم و یکدستی بین اهالی سینما ایجاد شود و مسئولان تمام اهالی سینما و صنوف را به یک چشم نگاه کنند. اگر تبعیض از بین برود چون سینمای نجیبی داریم به واسطه آن می‌توان شاهد سینمایی موفق و رو به رشد باشیم.

قاصد اشرفی افزود: وقتی یک مدیری پا به میدان می‌گذارد که جناح‌بندی را از بین ببرد و تبعیض بین اهالی سینما و صنوف قائل نمی‌شود به سینما کمک شایانی می‌کند. ما باید به فکر فرهنگ و آداب و رسوم خودمان باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم  و فرهنگ خوبمان را به همه جا اشاعه دهیم.

وی بیان کرد: اولین عیدی را از دست مادرم گرفتم و اولین عیدی را به خواهرم دادم که این برایم ارزشمند و مبارک است.

قاصد اشرفی گفت: کل سینما را در هفت سین خودم می‌گذارم چون عاشق سینما هستم و ازکارم لذت می‌برم. جا دارد از اهالی رسانه تشکر کنم که اگر آنها نباشند مشکلات روی هم انباشته می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار