سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راه‌آهن در جدول شرایط خوبی ندارد و قطعا حریف راحتی برای ما نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) گفت: قبل از هر چیز باید درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی را به خانواده رسانه و خانواده این دو عزیز تسلیت بگویم. به هر صورت ما هم در غم این عزیزان شریک هستیم و امیدوارم روح‌شان شاد باشد و باید تبریک سال نو را هم بگویم و امیدوارم این سال جدید مملو از سلامتی برای همه مردم باشد.

وی افزود: بازی با راه‌آهن اولین بازی ما در سال جدید است و ما با تیمی بازی داریم که تحولاتی در آن انجام شده و مربی خوب و کاربلدی به این تیم آمده است و امیدوارم که شروع خوبی داشته باشیم و از بدشانسی‌ها دور شویم و می‌خواهیم قدم اول را در سال جدید با اقتدار برداریم و نتیجه خوبی هم بگیریم چرا که بعد از این بازی یک بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم و اهمیت هر دو بازی برای ما مهم است و تمرکزمان را روی هر دو بازی می‌گذاریم و می‌خواهیم از این دو بازی سربلند بیرون بیاییم هر چند راه‌آهن شرایط خوبی در جدول ندارد و قطعا این تیم برای ما حریف راحتی نیست اما باید تلاش کنیم با تمرکز لازم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

درخشان در ادامه تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی مرتبی داشته باشیم تا به تیم‌ها فشار نیاید به نظرم اگر بازی‌ها 15-20 روز دیرتر به اتمام برسد اتفاقی نمی‌افتد. فکر می‌کنم به تیم‌هایی که در لیگ قهرمان آسیا حضور دارند کمک کنیم مفیدتر خواهد بود. هم اکنون هر 3-4 روزی یک بار باید بازی کنیم و این موضوع باعث می‌شود تنها مصدومیت بازیکنان روی دستمان بماند و مسئله مفید دیگری نخواهد بود.

حمید درخشان خاطرنشان کرد: حرف من این است که طوری نشود تا تیم‌های ایرانی در آسیا لطمه بخورند چرا که آنها نماینده ایران هستند و همه برای این کشور زحمت می‌کشند و هر تیمی که بتواند به مراحل بعدی برود افتخارش برای فوتبال ایران است و همه باید در این برهه به تیم کمک کنند. شما دیدید که ما یک بازی در مسجدسلیمان انجام دادیم و چه اتفاقاتی برای ما رخ داد و بازیکن کلیدی‌مان را از دست دادیم و خسته و مصدوم به مصاف النصر رفتیم. حرف من این است که 3 روز به 3 روز بازی کردن کمک به تیم‌ها نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار