معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از برگزاری دوره های آموزشی بازیافت برای بانوان خانه دار این منطقه خبر داد.

بانوان خانه دار منطقه 5 آموزش بازیافت می بینندرضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی بازیافت برای بانوان خانه دار این منطقه اظهار کرد: با توجه به اینکه آشنایی بانوان خانه دار با مقوله بازیافت و تفکیک زباله از مبدا می تواند تاثیر بسیار زیادی در فرهنگ سازی روی این مقوله باشد، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی بازیافت ویژه بانوان خانه دار منطقه در سرای محله انجام می شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اداره بازیافت شهرداری منطقه 5 در قالب طرح استقبال از بهار فاطمی اشاره کرد و افزود: اداره بازیافت منطقه در آستانه سال جدید بار دیگر آموزش چهره به چهره شهروندان را دردستور کار قرار داده و آموزشگران اداره بازیافت با هدف آموزش و تشویق شهروندان به جمع آوری و تفکیک زباله های خشک قابل بازیافت می پردازند.

مددی ادامه داد: آموزشگران بازیافت منطقه بین شهروندان بسته های آموزش اداره بازیافت بروشور، سی دی، بازی کامپیوتری و همچنین کیسه زباله آبی رنگ توزیع می کنند.

وی در پایان با اشاره به آموزش بازیافت در مدارس سطح منطقه گفت: آموزشگران ما ضمن ارائه توضیحات لازم برای مقاطع تحصیلی وبرگزاری مسابقه با موضوع بازیافت بسته های تبلیغاتی میان دانش آموزان توزیع می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیافت ، آموزش ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار