معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور آرام سازی بصری شهری اغتشاشات و نابسامانی های بصری محلات غرب تهران پاکسازی می شود.

رضا مددی معاون امور شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح با مشارکت نواحی 7 گانه اجرا می شود اظهار کرد: در حال حاضر با اجرای طرح نماهای شهری از برچسب تبلیغاتی، دیوار نویسی و تبلیغات غیر مجاز پاکسازی می شود.

مددی تصریح کرد: با هدف بهسازی محلات و حذف نابه سامانی های بصری طرح پاکسازی برچسب تبلیغاتی، شستشوی المان های شهری،رفع سد معبر و پاکسازی دیوارنویسی و غیره در سطح محلات در حال اجرا است.

وی به حذف زوائد فیزیکی و جمع آوری سدمعبر اشاره کرد و افزود: به منظور رفع اغتشاشات بصری و تسهیل در تردد عابرین پیاده علاوه بر رفع شهر معبرهای ساختمانی و صنوف پاکسازی معابر نیز انجام می شود.

معاون امور شهری وفضای سبز شهرداری منطقه 5 در پایان گفت:به منظور پیشگیری از آبگرفتگی و جاری شدن آبهای سطحی در معابر در هنگام بارش های فصلی از اجرای اولین طرح فوریتی تاکنون 5 هزار متر طول از انهار و کانال های سرپوشیده و روباز سطح منطقه لایروبی و پاکسازی می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار